Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری تمام دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت به صورت الکترونیکی خبر داد.

محمود شکریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، اظهار کرد: مرکز آموزش الکترونیکی جهاددانشگاهی واحد البرز با ایجاد شرایط جدید به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش ها، ارائه مجازی آموزش‌ های کوتاه مدت را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تمام دوره‌های آموزش زبان انگلیسی مراکز کوتاه مدت به صورت مجازی در حال پیگیری هستند، گفت: علاوه بر این، دوره‌های تخصصی زبان شامل مکالمه، گرامر، فنون ترجمه و ...  و نیز آشنایی با مهارت ریدینگ در آزمون آیلتس، آموزش زبان‌های فرانسه، آلمانی و ترکی و در گروه فنی و مهندسی دوره‌های آموزشی word، Excel و Access  نیز برنامه‌ریزی شده است.

شکریان تصریح کرد: درخصوص برگزاری دوره‌های آموزشی گروه علوم پزشکی از جمله تکنسین داروخانه و دستیار کنار دندانپزشک نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده است تا مطالب به صورت مجازی به فراگیران ارائه شود.

وی از برگزاری کارگاه‌های مختلف به صورت وبینار خبر داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی تحلیل بنیادی بورس اوراق بهادار، آشنایی با نرم افزارهای معاملاتی بورس اوراق بهادار و تحلیل تکنیکال بورس اوراق بهادار از جمله دوره‌های آموزشی است که با توجه به نیاز روز جامعه برنامه ریزی شده تا متقاضیان بتوانند از  مطالب ارائه شده در این کارگاه‌ها بهره مند شوند.

وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی مبانی فرهنگی و هنر کاربردی، اصول و فنون مذاکره، مربیگری مهدکودک، قصه گویی به کودکان، آموزش مفاهیم دینی و اجتماعی به کودکان، کارگاه آموزشی رهایی از خاطرات منفی، کارگاه آموزشی کنترل خشم کودکان و نوجوانان و ... در حوزه علوم انسانی و روانشناسی و برگزاری دوره‌های مجازی ویژه شهرداری‌های استان در حوزه آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت به صورت وبینار در مرکز آموزش الکترونیکی جهاد دانشگاهی واحد البرز خبر داد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد البرز افزود: برای کلیه دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت به صورت مجازی برای ترم بهار ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای فراگیران درنظر گرفته شده است.

شکریان تصریح کرد: دوره‌های آموزش مجازی از طریق سامانه مدیریت آموزش‌های مجازی جهاددانشگاهی استان البرز به آدرس alborzacecr.ir   برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۹ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی البرز آموزش مجازی دوره های آموزشی دوره های آموزش کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری