Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع هر روزه ۱۰۰۰ سبد کالای پویش رحمت برای آسیب دیدگان اقتصادی بیماری کرونا با حضور امام جمعه تبریز در فرهنگ سرای الغدیر آغاز شد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پویش رحمت طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ مؤسسه خیریه‌ای این پویش را نمایندگی نمی‌کند، بلکه تعدادی از معتمدان و خیران هستند که با همکاری شهرداری تبریز به‌صورت داوطلبانه وارد این عرصه شده‌اند.

12 قلم جنس شامل برنج، گوشت سفید یا قرمز، نخود، لوبیا، پنیر، روغن، قند، شکر، ماکارونی، چای، صابون و لپه در سبد غذایی پویش رحمت تهیه شده است که روزانه حدود یک هزار بسته در بین نیازمندان تبریز توزیع می‌شود.

فیلم/ تهیه 20000 بسته معیشتی به همت کمیته امداد امام (ره) و قرارگاه جهادی امام رضا (ع)تداوم مواسات در مناطق مرزی خراسان رضوی/ 8000 بسته معیشتی در تربت‌جام توزیع شد3400 بسته معیشتی و بهداشتی بین عشایر استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

عکاس: هوشنگ صباغ شمس

انتهای پیام/111/ ت

R7887/P/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسته معیشتی پویش رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی