Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه یکی از برنامه‌های مهم گرامیداشت سوم خرداد ترویج گفتمان مقاومت در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید یحیی قاضوی ظهر امروز در جلسه مشترک گرامیداشت سوم خرداد و روز قدس اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ایجاد شرایط خاص کنونی گرامیداشت روز قدس و سوم خرداد به صورت فعالانه در فضاهای مجازی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ارزشمند بودن روز سوم خرداد به عنوان روز آزادی خرمشهر تصریح کرد: این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز ارزشمندی است و باید مقاومت و ایثار رزمندگان در آزادسازی این شهر به آیندگان تبیین شود.
جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: امسال برنامه‌های این دو روز بیشتر در فضاهای مجازی انجام می‌شود و برنامه‌های متنوعی در طی سه روز برای گرامیداشت روز سوم خرداد در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: شعار امسال روز سوم خرداد «ما قوی هستیم» است که باید در تمام فعالیت‌های این شعار تاکید شود.
قاضوی گفت: ترویج گفتمان مقاومت به صورت تبلیغات محیطی یا عکس نوشته‌ها در فضاهای مجازی از مهمترین برنامه‌های این سه روز خواهد بود.
 *‌ برنامه‌های روز قدس و سوم خرداد طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا می‌شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اظهار کرد: روز جهانی قدس و روز آزادسازی خرمشهر برای همه ایرانیان روز بسیار مهمی است اما متاسفانه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسمات هر ساله امکان‌پذیر نیست و باید برنامه‌ها با شرایط خاص انجام شود.
عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: هرگونه برنامه منوط به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور که به تبع در استان نیز خواهد بود اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط خاص کشور و استان از ظرفیت فضای مجازی در گرامیداشت این دو روز بیشتر استفاده کنیم.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت سپاه فضاهای مجازی جامعه شرایط خاص سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت