Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حقوقی و امور مجلس دستورالعمل مستندسازی اراضی و املاک و اخذ اسناد مالکیت تک‌برگی املاک آموزش ‌و پرورش را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس، معاونت حقوقی و امور مجلس در راستای اجرای قوانین و مقررات مربوط به مستندسازی اراضی و املاک دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل اخذ اسناد مالکیت تک‌برگی املاک را به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این دستورالعمل از ادارات کل استان‌ها خواسته‌شده است تا ضمن رعایت دقیق بخشنامه مستندسازی اراضی اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی و لحاظ الگوی فرآیندی ترسیمی پیش‌بینی‌شده و در اجرای بند (1) ماده (29) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1399 کل کشور، پس از تهیه نقشه (UTM) املاک مشمول بخشنامه و هم‌چنین سایر املاک فاقد سند در سطح آن اداره کل، مناطق و نواحی تابعه، مدارک و مستندات هر ملک به تفکیک جهت اخذ گواهی بهره‌بردار به اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی دارایی ارسال شود.

همچنین در بخشنامه تأکید شده است تا مدیران کل ضمن نظارت بر فرآیند اجرای بخشنامه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا اسناد مالکیت تک‌برگی املاک، مطابقجدولزمان‌بندی اعلام‌شده به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی وزارت آموزش‌وپرورش اخذ شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش املاک اسناد پرورش اسناد مالکیت تک برگی املاک مستندسازی اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با تبریک به مناسبت هفته معلم، اظهار داشت: در طرح ستاد بزرگداشت مقام معلم سه هزار ۹۸۲ نفر شرکت کردند و در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ارزیابی شامل مشاهده تدریس، مصاحبه، بررسی مستندات و مدارک بوده است، افزود: پس از ارزیابی از این تعداد ۷۶۲ نفر از سطح مدرسه به منطقه، ۷۴ نفر به سطح استان و در نهایت چهار نفر از معلمان استان به سطح کشور راه یافت.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه در سطح کشور ۱۵ نفر به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند، عنوان کرد: خوشبختانه امسال دو نفر از لرستان به نام «نورمحمد سلطانی» از آموزش ابتدایی منطقه زاغه و «علی یار پادروند» دبیر متوسطه از رومشکان به‌عنوان نمونه کشوری معرفی شدند.

کد خبر 6093644

دیگر خبرها

  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • صدور بیش از ۳۰۰ سند موقوفات در استان یزد
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد