Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:15:30 GMT

افزایش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از سوختگی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۰۹۶۵

افزایش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از سوختگی در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به افزایش 25 درصدی مرگ و میر ناشی از سوختگی در استان، گفت: 127 نفر در اثرصدمات ناشی از سوختگی درسال98 در استان جان خود را از دست دادند.

علی صفایی‌فرد با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 54 نفر زن و 73 نفر مرد بوده است که هر کدام از این آمارها نسبت به مدت مشابه سال 97 به ترتیب 38 و 16 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمار تلفات ناشی از سوختگی امسال نسبت به مدت مشابه سال 97 که 102 نفر جان باخته بودند، حدود 25 درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در اسفند سال گذشته نیز هشت نفر دراثر سوختگی فوت کردند که سه نفر از آنها زن بوده و در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته سه نفر کاهش داشته است.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان، تعداد کل مرگ و میر ناشی از سوختگی در آذربایجان شرقی در سال گذشته 102 نفر بود که 39 نفر از آن‌ها زن و 63 مرد بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سوختگي ناشی از سوختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی