Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با بیان اینکه آموزش مجازی موقعیت بسیار خوبی برای این واحد دانشگاهی ایجاد کرد، گفت: «از نظر امکانات آموزشی به‌صورت غیرحضوری به سطح خوبی رسیده‌‌ایم.»

عبدالمحمد افروغ در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا به تشریح اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در حوزه آموزش مجازی پرداخت و اظهار کرد: «بعد از ابلاغ بخشنامه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان حرکت، آموزش و فعالیت پژوهشی خود را بر محور آموزش مجازی انجام داد و دوره‌ها و کلاس‌هایی را برای استادان برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان اضافه کرد: «برای دانشجویان نیز اطلاع‌رسانی گسترده‌ای صورت گرفته و فایل‌های آموزشی در اختیار استادان و دانشجویان قرار گرفت.»

افروغ تصریح کرد: «بیشتر کلاس‌ها برگزار شده و دانشجویان نیز از آنها استقبال کرده‌اند. دو نفر را به‌عنوان پشتیبان دانشگاه معرفی کردیم که به‌صورت کامل آنلاین بوده و اگر سؤالی از طرف استادان یا دانشجویان مطرح شود، پاسخگو هستند.»

وی ادامه داد: «در دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان سیستم‌هایی را برای تدریس مهیا کردیم. برخی از استادان حتی برای آموزش‌ها و کلاس‌های خود از رایانه‌ها و امکانات دانشگاه استفاده می‌کنند.»

واحد دشتستان مولد سیستم آموزش مجازی است؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در پاسخ به این پرسش که در بحث آموزش مجازی از چه امکانات و تسهیلاتی در بخش تئوری و فیزیکی برخوردارید و فکر می‌کنید با توجه به تجربیات و دستاوردها بتوانید در آینده مولد سیستم آموزش مجازی باشید؟ متذکر شد: «کارگاه‌های کامپیوتر بسیار پیشرفته‌ای داریم که مجهز هستند و می‌توانند پاسخگوی نیازهای آموزش مجازی باشند.»

افروغ تبیین کرد: «آموزش مجازی موقعیت بسیار خوبی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرد تا استادان و دانشجویان با شیوه آموزش مجازی آشنایی پیدا کنند و اکنون دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان از نظر امکانات آموزشی به سطح خوبی رسیده است.»

وی یادآور شد: «ابتدای اجرای طرح آموزش مجازی، برخی دانشجویان و استادان با گذر زمان خود را با این فضا و نحوه آموزش وفق دادند؛ چراکه تجربه این نوع آموزش را نداشتند. با گذشت زمان، وضعیت آموزش و کیفیت آن نیز پیشرفته شد.»

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان دشتستان آموزش مجازی دانشگاه برخط دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد