Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کار حقوقی کی روش را انجام می دهیم. امیدوارم به نتایج خوب برسیم و با تفاهم این پرونده بسته شود.

 مهدی محمد نبی در حاشیه مراسم اهدای مدال قهرمانان به موزه ورزش اظهار داشت: موزه تاریخ هر کشوری است. این موضوع باعث می شود تا ورزشکاران انگیزه لازم را داشته باشند.

 

وی درباره وضعیت بد مالی و پرونده شکایت ویلموتس، عنوان کرد: وکلای فدراسیون این موضوع پیگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل قانونی انجام شده با دقت نظر انجام شده. انشالله نتیجه به نفع ایران باشد.

 

نبی در مورد نتیجه رای شکایت ویلموتس گفت: من نمی توانم پیش داوری کنم ولی امیدوارم رای به ضرر فدراسیون نباشد. 3 وکیل در این پرونده حضور دارند که 2 وکیل ایرانی و یک وکیل خارجی که با هم هماهنگ هستند. لوایح را برای هم ارسال می کنند. مشورت ها انجام شده امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تغییر اساسنامه عنوان کرد: فیفا با توحه به الزامات انتخابات اسفند ماه را به تاخیر انداخت. بحث اساسنامه از ضروریات است که مراحل قانونی را طی می کند. برآورد من این است انتخابات 6 ماه دوم سال برگزار می شود.

 

نبی درباره شما فدراسیون را نهاد غیردولتی اعلام کرده اید آیا می توانید از وزارت پول بگیرید، تصریح کرد: نفر فیفا در سوئیس است و با توجه به ضوابط سوئیس قوانین به ثبت رسیده، ما هم قوانین خودمان را داریم که مهم است براین اساس ما نهاد عمومی غیردولتی هستیم. فیفا هم ایرادی نمی گیرد.

 

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص پاداش کی روش گفت: کار حقوقی کی روش را انجام می دهیم. امیدوارم به نتایج خوب برسیم و با تفاهم این پرونده بسته شود.

 

وی درباره اتفاقات هیات قم یادآور شد: با توجه به موضوعات سال گذشته اعضای مجمع قم نظرانی داشتند اگر موضوعی است از علوی بپرسید. سرمرست فدراسیون حضور داشته و حتما مراحل قانونی طی شده که او حضور داشته است.

 

نبی درباره شروع لیگ عنوان کرد: تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجراست و سازمان لیگ در مورد آن تصمیم می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهدی محمد نبی فدراسیون فوتبال کی روش ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی والیبال

در آستانه لیگ ملت‌های والیبال یک اتفاق تلخ برای تیم ملی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی در صورت نبود مشکل به تمرین بپردازد، اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن بااخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت؛ به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر اینکه مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت‌تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

tags # والیبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم