Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: میانگین بهبودی مبتلایان به کرونا رو به رشد بوده است و میزان انتقال از یک نفر به سه نفر در اسفند سال گذشته اکنون به یک نفر رسیده است.

وی افزود: ما از مرحله مدیریت و کنترل بیماری کرونا عبور کرده‌ایم اکنون وارد فاز مهار بیماری شده‌ایم و نیازمند مشارکت و همکاری مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت: از مرحله کنترل کرونا عبور کرده‌ایم و به‌سمت مهار آن در کشور حرکت می‌کنیم/ در برخی نقاط وضعیت مناسبی نداریم

سخنگوی دولت ادامه داد: ما در عین حال باید اقتصاد کشور را سرپا نگه داریم و دولت در این زمینه نیز اقدامات ارزشمندی را داشته است و تجربه نشان داده ما می‌توانیم با وجود کرونا می‌توانیم اقتصاد کشور را نیز حرکت دهیم.

ربیعی اظهار داشت: هیچ دولتی مثل این دولت زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار نداشته است و ما به این افتخار می‌کنیم و بنای دولت این است که تا پایان بر شفافیت خود بیافزاید و شرایط بر نظارت بر تصمیم‌گیری خودمان را روزافزون خواهیم کرد.

وی درباره تهدید‌های آمریکا علیه نفتکش ایرانی گفت: هیچ کشوری ملزم به رعایت تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه کشور‌ها نیست و ما هم موظف به انجام تعهدات خود به ونزوئلا هستیم و این درخواست کشور ونزوئلا بوده است. از راهزنی دریایی آمریکا که مسبوق به سابقه است باید اطمینان داشته باشیم و جامعه بین المللی نسبت به این بدعت واکنش مناسبی باید نشان دهد. این دست‌اندازی جدید رژیم آمریکاست و به وقاهت بی‌مانندی رسیده است. وزیر امور خارجه هشدار داده و در دولت این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم آمریکا دچار این خطا نشود، اما ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم و خیلی زود است که واکنش ایران را بگوییم، اما درصورت ارتکاب چنین اشتباهی ما همه گزینه‌ها را برای خود محفوظ می‌دانیم. ما با ونزوئلا خرید و فروش داریم و این ارتباطی به سایر کشور‌ها ندارد.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی ربیعی ویروس کرونا کنترل بیماری کرونا مبارزه با کرونا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند

منابع آگاه اعلام کردند دولت جو بایدن و عربستان درحال بررسی‌های نهایی درباره توافقی درخصوص ضمانت‌های امنیتی آمریکا به عربستان و کمک به این کشور در زمینه هسته‌ای برای اهداف غیرنظامی هستند.

به گزارش ایسنا، منابع آگاه اعلام کردند دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره توافقی درخصوص ضمانت‌های امنیتی آمریکا به عربستان و کمک به این کشور در زمینه هسته‌ای برای اهداف غیرنظامی هستند. این درحالی است که توافق عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و عربستان در چارچوب یک معامله بزرگ در منطقه هنوز دور از دسترس است.

طبق گزارش رأی الیوم، این منابع اعلام کردند مذاکره کنندگان آمریکایی و عربستانی در حال حاضر اولویت را به معاهده امنیتی دوجانبه‌ای می‌دهند که ممکن است بخشی از معامله بزرگتری باشد که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارائه می‌شود و وی باید تصمیم بگیرد که آیا امتیازهایی را برای تضمین عادی سازی تاریخی روابط با ریاض خواهد داد یا خیر.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پنجشنبه اعلام کرد: ما به توافقی درباره بخش آمریکایی-عربستانی معامله بسیار نزدیک هستیم. می‌توانیم در یک زمان بسیار کوتاه جزئیات را حل کنیم.

به گفته دیپلمات‌های خارجی در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و منابعی در واشنگتن احتمالا این بخش از طرح مربوط به ضمانت‌های رسمی آمریکا برای دفاع از عربستان و دستیابی عربستان به سلاح‌های آمریکایی پیشرفته‌تر باشد.

منابع آگاه پیش بینی کردند توافق امنیتی ریاض و واشنگتن شامل تبادل تکنولوژی‌های مدرن با ریاض از جمله تکنولوژی مربوط به هوش مصنوعی باشد.

یک مسئول آمریکایی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود بندهای توافق ظرف چند هفته تکمیل شود.

این درحالی است که عربستان بر لزوم توقف جنگ غزه قبل از هرگونه صحبت درباره عادی سازی روابط با تل آویو تأکید دارد.

میلر گفت: عربستان توضیح داد تا زمانی که جنگ غزه ادامه دارد توافق عادی سازی روابطی وجود نخواهد داشت.

اخیرا آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا سفری به منطقه داشت و مذاکرات جداگانه‌ای با بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برگزار کرد.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، توماس فریدمن، تحلیلگر روزنامه نیویورک تایمز شروط عربستان را به عنوان بخشی از مذاکرات بین واشنگتن و ریاض برای عادی سازی روابط میان عربستان و رژیم صهیونیستی فاش کرد.

این شروط عبارتند از ایجاد یک روند سه تا پنج ساله برای تشکیل کشور فلسطین، توقف شهرک سازی در کرانه باختری و عقب نشینی ارتش  رژیم صهیونیستی از غزه.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است