Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن جهانیان معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از پاکسازی و ایمن سازی حریم راه‌های این استان توسط راهداران این اداره کل خبر داد و گفت: پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌های ارتباطی سوادکوه و هراز با جدیت در حال اجراست.

او به نقش راه به عنوان محور توسعه استان اشاره و افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در محور‌های ارتباطی مازندران، باید حاشیه و حریم راه‌های این استان سرسبز، همواره پاک و زیبا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانیان گفت: تمامی مسئولین ذیربط باید با تمهیدات لازم در خصوص زیباسازی و پاکسازی منظر حریم راه‌ها کوشا باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به اهمیت اجرایی شدن طرح اشاره و افزود: زیباسازی و پاکسازی حریم راه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت جاده‌ها و سوانح رانندگی ایفا کند.
جهانیان برنامه‌های اجرایی این اداره کل را در خصوص ایمن سازی راه‌های استان،گفت: احیا و اجرای خط کشی، اجرا و نصب نیوجرسی بمنظور جداسازی و تفکیک باند در نقاط پرتصادف استان، بازسازی و نصب انواع علائم، برنامه ریزی و اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری گسترده رویه‌های آسفالتی، رگلاژ و شانه سازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد از جمله برنامه‌های بوده که به طور مستمر در دست اجراست.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری مازندران ایمن سازی راه ها جاده هراز سازی حریم راه حریم راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره بر مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی بر اجرای کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علیرضا مهاجر، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه جهش تولید در دیمزارهای این استان میانگین سرانه زمین در کشور را ۳.۲ هکتار دانست و اظهار کرد: اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره‌وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه واردات دانه‌های روغنی توسط واردات‌کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است، افزود: پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بلوک‌بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهن‌بندی مدیریت می‌شوند، اظهار داشت: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری مزارع می‌شود.

مهاجر در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را در امر تولید دانست و گفت: تولید بذر محصولات کشاورزی در مازندران با جدیت دنبال می‌شود و در سال‌جاری این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: تلاش این سازمان بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی است.

کد خبر 749731

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان