Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:48:34 GMT

لاریجانی گفت تمایلی به مسئولیت جدید ندارند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۹۲۱

لاریجانی گفت تمایلی به مسئولیت جدید ندارند

یکی از نزدیکان رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی اعلام کردند که تمایلی به پذیرفتن مسئولیت جدید ندارند.

یکی از نزدیکان علی لاریجانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره فعالیت های رئیس مجلس پس از پایان مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اعلام کردند که تمایلی به پذیرفتن مسئولیت جدید ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر لاریجانی از نیروهای موثر در جمهوری اسلامی ایران هستند و با توجه به سوابق مدیریتی در ادوار مجلس داشتند باید از وی در جایگاه مناسبی استفاده شود تا تجربیات دکتر لاریجانی برای بخش های مهم به کار گرفته شود.

این نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود، عنوان کرد: پس از پیگیری از رئیس مجلس درخصوص اینکه بعد از پایان مجلس دهم در کجا مشغول خواهد شد پاسخ دادند که تمایلی به مسئولیت جدید ندارد.

براساس این گزارش برخی رسانه ها اعلام کردند، محافل نزدیک به لاریجانی قصد دارند وی را به عنوان گزینه برای دبیری شورای عالی امنیت ملی مطرح کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: مسئولیت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟