Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:47:36 GMT

تازه‌ترین قربانی فضای مجازی یک استقلالی متعصب است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۹۴۲

تازه‌ترین قربانی فضای مجازی یک استقلالی متعصب است

به گزارش خبرنگار مهر، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که یکی از متعصب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال و رکورددار بیشترین تعداد بازی در این تیم روزی مغضوب هواداران مجازی آبی‌ها قرار گیرد.

اگر از هواداران استقلال سئوال می‌شد ممکن است کدام یک از پیشکسوتان این تیم روزی مورد غضب قرار گیرد، شاید فکری آخرین یا یکی از آخرین گزینه‌هایی بود که به او می‌رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز این اتفاق برای فکری افتاده است.

محمود فکری که یکی از ۵ بازیکن تاریخ باشگاه استقلال است که از مرز ۳۰۰ بازی برای این تیم عبور کرده و با ۳۷۷ بازی رکورددار تعداد بازی در این تیم می‌باشد، به خاطر جمله‌ای که شاید خوب ادا نشد و منظور را کامل نرساند و هوادار آبی‌ها را دچار سوء تفاهم کرد مورد غضب آنها قرار گرفته است.

گرچه جمع کوچکی از هواداران استقلال با دفاع از فکری می کوشیدند تا یادآور خاطرات و روزهای خوبی که او برایشان رقم زده باشند و این فضا را تلطیف کنند، اما جمع کثیری از استقلالی‌ها بی رحمانه به تخریب پیشکسوتی می‌پردازند که ۱۲۱ بار بازوبند کاپیتانی تیم شان را بر بازو بسته است.

فکری اگر که تا پیش از این یکی از نمادهای تعصب در استقلال به حساب می‌آمد، امروز یکی از نمادهای بی رحمی فضای مجازی محسوب می‌شود. امروز فکری را در فضای مجازی به بی رحمانه ترین شکل ممکن تخریب می‌کنند تا مشخص شود هنوز فرهنگ استفاده از این پدیده به درستی ایجاد نشده است. کاپیتان پیشین آبی پوشان اولین قربانی فضای مجازی در این تیم نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود.

تاریخ استقلال به یاد دارد بسیاری را که فضای مجازی بی منطق و با منطق آنها را یک شبه از فرش به عرش کشیده و یا بالعکس.

کد خبر 4928178

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود فکری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فضای مجازی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس فدراسیون والیبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتسال سردار آزمون لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • اولین واکنش علی خطیر به برکناری از استقلال
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • اولین پیام خطیر بعد از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور