Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:03:34 GMT

قیمت‌ها سرسام آور است/ دولت به فکر جوانان باشد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۱۹۴۴

قیمت‌ها سرسام آور است/ دولت به فکر جوانان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، شهروز برزگر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، اظهار داشت: بسیاری از قیمت ها سرسام آور است و مردم مشکل اقتصادی دارند که باید این مشکل حل و فصل شود.

وی افزود: افزایش قیمت ها اجازه «جهش تولید» را نمی دهد و جهش تولید زمانی رخ می دهد که چرخش مالی بین عموم مردم و نیازهای اساسی آنان وجود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرانی عامل عمده تورم، بیکاری، رکود، ورشکستگی و اخراج نیروهایی که امنیت شغلی مناسبی ندارند، خواهد شد.

برزگر بیان کرد: دولت باید در زمان باقی مانده وضعیت جوانان را دریابد و لازم است از پتانسیل جوانان به نحو احسنت استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه در چند روز اخیر قیمت برخی از نهاده های دامی و انواع سموم کشاورزی و باغداری دو برابر شده است،گفت: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می کنم هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند و نگذارد رمق باقی مانده کشاورزان و باغداران از آنان گرفته شود.

کد خبر 4928524 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی مجلس یازدهم شورای نگهبان ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا خبرگزاری مهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران برجام سید عباس موسوی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان

صادق برزگر، ناظر گمرکات گیلان از صادرات ۱۰۵ هزار و ۶۱۸ تن کالای اساسی به ارزش ۵۱ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۲۶ دلار از ابتدای امسال تاکنون به کشور‌های همسایه از طریق گمرکات این استان خبر داد.

او با بیان اینکه این کالا‌ها شامل محصولات کشاورزی، معدنی و غذایی است، افزود: محصولات کشاورزی شامل انواع میوه، کیوی، سیب، پرتقال و سبزیجات و محصولات معدنی هم شامل سیمان، سنگ، نمک و شیشه بوده است. 

به گفته ناظر گمرکات گیلان، محصولات شیمیایی، پلاستیکی و صنایع غذایی شامل بیسکوییت، کلوچه، رب گوجه و کنسانتره نیز در این مدت به دیگر کشور‌ها صادر شده است.

برزگر مقصد کالا‌های صادراتی را کشور‌های هند، روسیه، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، افغانستان، اوکراین، ترکمنستان و بلاروس اعلام کرد.

او تصریح کرد: این مقدار کالا از نظر وزن ۳ درصد و از نظر ارزش یک درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است