Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-05@02:25:23 GMT

واحد بی آب‌شیرین‌کن منطقه عملیاتی قشم عملیاتی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۰۲۹

واحد بی آب‌شیرین‌کن منطقه عملیاتی قشم عملیاتی شد

واحد «بی» آب‌شیرین‌کن منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران آماده تولید شد و به این ترتیب، از توقف آبرسانی به واحدهای صنعتی منطقه و روستاهای اطراف جلوگیری به‌عمل آمد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، با عملیاتی شدن واحد «بی» آب شیرین‌کن این منطقه، افزون بر صرفه‌جویی ۱۰ میلیارد ریالی، از توقف آبرسانی به واحدهای صنعتی منطقه و روستاهای اطراف جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بررسی مواد پلیمری برای نشت‌بندی ترک‌ها در اولویت کاری نفرات واحد بهره‌برداری قرار گرفت. البته با توجه به دمای بالا و تغییرات دمایی متناوب، استفاده از مواد پلیمری مرسوم امکان‌پذیر نبود، بنابراین پس از یک‌سری تحقیقات و انجام چند آزمایش پایلوت در شرایط عملیاتی مشابه، ماده پلیمری با فناوری بالا و مقاوم در دمای بیشتر از ۱۸۰ درجه سلسیوس انتخاب و دستورعمل عملیاتی با همکاری واحدهای مربوطه تهیه شد. سرانجام نشت‌بندی ترموکمپرسور و نصب یک قطعه انبساطی از سوی واحد تعمیرات انجام و پس از تأیید نهایی بازرسی فنی منطقه، واحد B آب‌شیرین‌کن آماده تولید شد.

یونس حق‌روان، رئیس واحد بهره‌برداری تاسیسات خشکی منطقه عملیاتی قشم در این باره اظهار کرد: در پی این اقدام مبتکرانه و با اتکا به همت و تخصص داخلی کارکنان منطقه عملیاتی قشم و صرف هزینه بسیار اندک (کمتر از ۵ درصد هزینه برآورد شده از سوی پیمانکار)، واحد بی آب‌شیرین‌کن دوباره در مدار تولید قرار گرفت. 

منبع: شانا

کلیدواژه: آب شیرین کن شرکت نفت فلات قاره ایران منطقه عملیاتی قشم آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید تازه شناسایی شده ساعت ۹ صبح روز شنبه، در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه گلزار شهدا بشرویه برگزار می‌شود.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNAشناسایی شد. 


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود