Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@05:25:25 GMT

اعلام قیمت خودرو ارتباطی به شورای رقابت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۲۰۶۱

اعلام قیمت خودرو ارتباطی به شورای رقابت ندارد

خبرگزاری میزان- رییس شورای رقابت با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند برای این شورا مسئولیت تعیین کند، گفت: اعلام قیمت خودرو ارتباطی به شورای رقابت ندارد. تاریخ انتشار: 13:10 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۸۰۵

رضا شیوا در گفت‌وگو با میزان در واکنش به صحبت معاون صنایع وزارت صمت مبنی بر اینکه ستاد تنظیم بازار مسئولیت تعیین دستورالعمل و اعلام قیمت‌ها را به شورای رقابت واگذار کرده و این شورا باید قیمت خودرو‌ها را اعلام کند، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه سران قوا، شورای رقابت مسئول تدوین دستورالعمل قیمت‌ها و ارسال آن به ستاد تنظیم بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای رقابت با بیان اینکه این شورا وظیفه محوله خود را انجام داده است، افزود: ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند اعلام و تعیین قیمت‌ها را به شورا واگذار و برای آن مسئولیت تعیین کند و هر فردی که این صحبت را کرده نا‌آشنا به قانون بوده است.

وی با بیان اینکه ورود شورا به تعیین قیمت خلاف قانون است، گفت: شورا دستورالعمل تعیین قیمت را به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده و این ستاد باید در ابتدا آن را تایید و سپس ابلاغ کند.

شیوا تاکید کرد: بر اساس ماده ۵۸ اصل اجرای سیاست‌های اجرایی اصل ۴۴ قانون اساسی شورای رقابت مسئول تدوین دستورالعمل قیمت است و باید آن را به ستاد تنظیم بازار ابلاغ کند و مباحث دیگر ارتباطی به شورا ندارد.

در حالی که یک هفته از آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت گذشته است قرار بر اعلام قیمت ها در مدت ۲۴ ساعت پس جلسته تنظیم بازار بود اما هنوز خبری از قیمت های جدید نیست.

بیشتر بخوانید: خودروساز‌های خصوصی هم مشمول قیمت‌گذاری شدند


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودروسازان اخبار اقتصادی ستاد تنظیم بازار شورای رقابت اعلام قیمت تعیین قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های شرکت مرسدس بنز در بازار ایران را در جدول زیر مشاهده نمایید. 

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت