Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با احتکار خودرو از امروز در استان زنجان آغاز شد گفت: با محتکران برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بخشنامه اجرای طرح مقابله با احتکار خودرو در استان زنجان از امروز اعمال می‌شود اظهار کرد: باید نمایشگاه‌ها موجودی  انبارهای خود را در سامانه انبارها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری نیروی انتظامی، سازمان صمت استان، و دادستانی برگزار خواهد شد تصریح کرد: مردم هم می‌توانند گزارشات خود را از طریق سامانه 124 گزار دهند و یا به صورت حضوری به تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اعلام کرده و همچنین می‌توانند گزارشات خود از طریق پلیس 110 ثبت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اگر کسی بخواهد قصد نگهداری و احتکار خودرو داشته باشد و موجودی انبار خود را به سازمان انبارهای اعلام نکند قطعا براساس قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد بیان کرد: در صورت کشف احتکار خودروها با قیمت مصوب در بازار عرضه می شود تا 70 درصد ارزش خودروهای کشف شده نیز جریمه اعمال خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه با گرانفروشان خودرو به ویژه خودروهای صفر کیلومتر برخورد می‌شود گفت: قیمت مصوب برای خودروها تعیین شده و 10 درصد نیز سود برای آن در نظر گرفته شده که اگر کسی بخواهد از قیمت مصوب شده تعدی کند به عنوان گرانفروش مطرح شده و برخورد خواهد شد.

ممیزی با تاکید براینکه از نمایشگاه های خودرو بازدید خواهد شد عنوان کرد: گزارشات مردمی از گرانفروشی خودرو به صورت جدی مورد بررسی شده و در صورت احراز تخلف برابر قانون برخورد می شود.

وی با تاکید براینکه نگهداری خودرو در انبارها نیز باید با دلیل باشد عنوان کرد: کسی حق ندارد بدون دلیل خودرویی را در انبار نگهداری کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: موجودی‌های انبار‌ها باید ماهانه اعلام شود تا دولت بداند چه میزان خودرو در سطح کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی برخورد می شود احتکار خودرو استان زنجان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی