Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:39:03 GMT

پلمب یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۳۵۶۳

پلمب یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای در نهاوند

سرهنگ شا احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با رصد اطلاعاتی یک شبکه بازاریاب را در شهرستان نهاوند شناسایی و با هماهنگی قضائی به همراه مأموران اطلاعات انتظامی و نماینده اداره صنعت معدن و تجارت برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل طبق بررسی به عمل آمده، ۳ نفر خود را مسئول این شرکت معرفی کرده‌اند و ۵۳ نفر نیز در حال انجام فعالیت حضور داشتند که مسئولان شرکت مجوز قانونی در خصوص این شرکت ارائه نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه هیچ مجوزی دال بر فعالیت شرکت وجود نداشت با دستور مقام قضائی این واحد پلمب و افراد مسئول در شرکت به پلیس آگاهی شهرستان نهاوند منتقل شدند.

سرهنگ ساکی گفت: مسئولان این شرکت شبکه ای عنوان کردند شرکت بازاریابی تأسیس شده بازاریابی سینه به سینه برای ارائه کالا یا خدمات بدون وجود واسطه، یعنی رساندن مستقیم کالا از تولید کننده به مشتری با کمک تبلیغ مشتریان قبل است و به عبارت دیگر بازار یابی شبکه ای یک محصول خاص به جای تبلیغات رسانه‌ای توسط مصرف کنندگان خود محصول تبلیغ و به فروش می‌رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: با توجه به اینکه این شرکت فاقد مجوز دارای زیر شاخه‌هایی بوده و از نفرات زیر شاخه هم مبالغی دریافت شده علیرغم نداشتن شاکی تا این لحظه به علت فعالیت غیر قانونی (فاقد مجوز) و پیشگیری از تبعات احتمالی پلمب شد.

کد خبر 4928663

منبع: مهر

کلیدواژه: پلمب فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شب قدر گرگان قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند ماه مبارك رمضان شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه