Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@20:06:44 GMT

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در اراک

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۳۸۳۱

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در اراک

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛ کامیار چهری اظهار کرد:‌ از مدتی قبل با اعلام گزارشی‌هایی از کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان اراکی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکیان مشخص شد که این افراد اقدام به آگهی کالای خود در سایت‌های فروش چون دیوار و شیپور کرده‌اند و بعد از مدتی فردی برای خرید با آنان تماس گرفته و در محل ملاقات،‌این فرد بعد از تحویل کالا و بدون پرداخت وجه، به بهانه‌های مختلف محل را ترک کرده و دیگر پاسخگوی تماس آنان نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از یک کلاهبرداری حرفه‌ای که با قرار وثیقه از زندان آزاده شده بود، در این کلاهبرداری ها به دست آمد.

چهری ادامه داد: با شناسایی این فرد و در عملیاتی این فرد دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در مراحل بازجویی‌های پلیس،‌ این فرد به هشت فقره کلاهبرداری از شهروندان اراکی به این روش اعتراف کرد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

48

کد خبر 1389572

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد