Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:14:53 GMT

طرز تهیه پاستل گوشت و پنیر، غذای برزیلی خوش طعم

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۰۶۲

طرز تهیه پاستل گوشت و پنیر، غذای برزیلی خوش طعم

روکش ترد و مواد میانی خامه‌ای گوشتی این پیش غذای خاص برزیکلی در آمریکا امپنادا نامیده می‌شود. امپنادا‌ها معمولا، به جای سرخ شدن پخته می‌شوند و خمیر آن‌ها متفاوت است. اما من در این دستور غذایی کمی تقلب کرده و از خمیر امپنادای آماده استفاده کرده ام. استفاده از خمیر آماده سریعتر و راحت‌تر است (و مزه خوبی هم دارد، چون اگر این طور نبود به شما پیشنهاد نمی‌کردم که از آن استفاده کنید) از این پیش غذای خوشمزه با آب جوی خنک لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مواد لازم برای پاستل گوشت و پنیر   روغن زیتون: ۱ و ½ ق. غ. پیاز متوسط ریز خرد شده: ۱  عدد
سیر له شده: ۲ حبه
گوشت گاو چرخ شده بدون چربی: ۳۴۰ گرم
۱ عدد گوجه فرنگی بزرگ، وسط آن را خالی کنید و گوشت آن را خرد کنید
شکر: ½ ق. غ. خمیر چیلی: ½ ق. غ. نمک و فلفل تازه آسیاب شده
پیازچه ریز خرد شده: ۳ ق. غ. پنیر گودا مکعبی خرد شده: ۱۱۲ گرم
خمیر یوفکا: ۱۶ ورقه
روغن گیاهی برای سرخ کردن

طرز تهیه پاستل گوشت و پنیر   در یک ماهیتابه روی حرارت متوسط روغن زیتون و پیاز‌ها را به مدت ۳ دقیقه تفت دهید تا پیاز‌ها شفاف شوند.   سیر را اضافه کرده  به مدت ۴۰ ثانیه هم بزنید تا عطر آن آزاد شود.   گوشت گاو چرخ شده را اضافه کرده هم بزنید تا بپزد.   گوجه فرنگی، شکر و خمیر چیلی را اضافه کنید.   تا زمانیکه گوجه فرنگی‌ها نرم شده و به خورد مواد بروند حدود ۵ دقیقه به پخت ادامه دهید.   با نمک و فلفل مواد را مزه دار کرده از روی حرارت بردارید.   پیازچه را اضافه کرده کنار بگذارید تا مواد خنک شوند.   برای سر هم کردن خمیر با مواد یک سطح صاف را آرد پاشی کنید.   یک ورقه خمیر را روی آن گذاشته به اندازه یک قاشق غذاخوری از مواد وسط خمیر بگذارید.   یک حبه از پنیر را روی مواد گوشتی بگذارید و با دقت خمیر را تا کنید و با دست مواد میانی خمیر را نگه دارید.   با انگشت اطراف خمیر را به هم چسبانده و سپس با یک چنگال حاشیه آن را فشار دهید تا محکم شود. آرد‌های اضافی را از روی خمیر پاک کنید.   خمیر‌ها را در روغن گیاهی داغ غوطه ور کنید.   وقتی یک طرف آن طلایی شد بچرخانید تا طرف دیگر هم طلایی شود سپس بیرون آورده داخل بشقابی که کف آن دستمال کاغذی انداخته اید بگذارید.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: غذای برزیلی آشپزی سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه، با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کارگروه امنیت غذا و تغذیه برگزار شد، گفت: به دستور رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند برای تأمین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت ۲ ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

وی افزود: در سال جاری فرصت طلایی حاصل شده است که با توجه به رهنمودهای ریاست جمهوری، موضوعات مرتبط با قرار گرفتن غذای سالم در سفره مردم، اهتمام و تشریک مساعی در همه دستگاه‌های ذی نقش صورت پذیرد.

به گفته مطلق، «امنیت غذایی و غذای سالم» در اولویت برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

کد خبر 6097588 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • طرز تهیه کتلت و سیب زمینی تنوری؛ یک غذای خوشمزه و ساده (فیلم)
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • غذای پزشکی تولید شد
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • تهیه «غذای پزشکی» از ژل‌های حامل لیپاز پانکراسی