Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک وکیل دادگستری گفت: اقدام رییس قوه قضاییه در صدور دستور به معاون حقوقی قوه قضاییه، به منظور اعطای مهلت مناسبی برای ارائه پیشنهادات کانون‌های وکلا در خصوص اصلاح آیین نامه وکالت اقدام بسیار خوب و به جایی است. تاریخ انتشار: 15:03 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۸۶۸

علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دستور آیت الله رییسی به معاون حقوقی قوه قضاییه، به منظور اعطای مهلت مناسبی برای ارائه پیشنهادات کانون‌های وکلا در خصوص اصلاح آیین نامه وکالت گفت: این اقدام رییس قوه قضاییه اقدام بسیار خوب و به جایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز تاکید کرد: این اقدام رییس قوه قضاییه اقدام بسیار خوب و به جایی است. یکی از خصوصیاتی که آیت الله رییسی دارند این است که ایشان حقوق خوانده اند و تحصیلات وی صرفا حوزوی نبوده است.

وی تصریح کرد: آیت الله رییسی خودشان قانوندان و حقوقدان هستند؛ لذا این حرکت، حرکت قانونمندی است که به کانون ها و به خصوص کانون های مرکز گفته شده که پیشنهادات خود را ارائه دهید.

علیزاده طباطبایی بیان کرد: نظر من این است که کانون مرکز نیز موضوع را بررسی کند و با توجه به جلسات متعددی که بوده و مکاتباتی که شده است، پیشنهاد خود را ارائه دهد.

این وکیل پایه یک دادگستری با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات وکلای کانون به منظور اصلاح آیین نامه یاد شده، گفت: این روش، قانونی است و سابقه خوبی را برای قوه قضاییه به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: دستور آیت الله رییسی به معاون حقوقی قوه قضاییه، در واکنش به نامه ‎نگاری مخالفان و موافقان اصلاح آئین نامه وکالت


انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه آیین نامه وکالت اصلاح آیین نامه رییس قوه قضاییه نامه وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دیانی گفت : چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود