Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص دستور آیت الله رییسی به معاون حقوقی قوه قضاییه، به منظور اعطای مهلت مناسبی برای ارائه پیشنهادات کانون‌های وکلا در خصوص اصلاح آیین نامه وکالت گفت: با دستور اخیر رییس قوه قضاییه مسیر اصلاح آیین نامه به شکل قانونی شکل گرفت. تاریخ انتشار: 14:36 - 29 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۸۴۴

دکتر حسین محمدنبی، وکیل پایه یک دادگستری و رییس اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز در گفت‌وگو با میزان در خصوص دستور آیت الله رییسی به معاون حقوقی قوه قضاییه، به منظور اعطای مهلت مناسبی برای ارائه پیشنهادات کانون‌های وکلا در خصوص اصلاح آیین نامه وکالت گفت: دستور اخیر آیت الله رییسی در این زمینه اقدام خوبی است و از ابتدا موضوع، نحوه اصلاح آیین نامه مذکور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری مرکز عنوان کرد: قانون می‌گوید که کانون باید به قوه قضاییه پیشنهاد آیین نامه را دهد و با دستور اخیر رییس قوه قضاییه مسیر اصلاح آیین نامه به شکل قانونی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: دستور آیت الله رییسی به معاون حقوقی قوه قضاییه، در واکنش به نامه ‎نگاری مخالفان و موافقان اصلاح آئین نامه وکالت

وی در ادامه با تاکید بر لزوم بهره گیری از نظرات وکلا در اصلاح آیین نامه وکالت، گفت: در حال حاضر مسیر اصلاح آیین نامه مذکور، شکل قانونی به خود گرفته است و مسائلی که برای اصلاح آیین نامه مطرح شده بود با این دستور برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وکیل پایه یک دادگستری آیین نامه وکالت اصلاح آیین نامه وکالت آیت الله رییسی قوه قضاییه دستور اخیر شکل قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟