Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:31:17 GMT

دلخوش کنندگان به اختلاف میان الکاظمی و حشد شعبی ناکام ماندند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۶۳۵

دلخوش کنندگان به اختلاف میان الکاظمی و حشد شعبی ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، احمد الکنانی نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق با اشاره به بازدید اخیر مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور از مقر حشد شعبی و دیدار با فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی عراق، گفت: طرفهای داخلی و خارجی که به هدف قرار گرفتن الحشد الشعبی از سوی الکاظمی دلخوش کرده بودند، مرتکب اشتباه شدند و ناکام ماندند و بهترین گواه آن هم بازدید اخیر الکاظمی از مقر هیئت حشد شعبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی طرفهای داخلی و خارجی به دنبال ایجاد مشکلات و ایجاد فتنه میان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و حشد شعبی برآمدند؛ اما دچار اشتباه محاسباتی شدند. حشد شعبی مانند دیگر تشکیلات امنیتی، تجزیه عراق را با شکست روبرو کرد.

الکنانی تاکید کرد: حشد شعبی برای ثبات کشور جانفشانی زیادی کرده است.

وی با اشاره به هجمه هایی که به حشد شعبی می شود، نیروهای بسیج مردمی عراق را نیرویی حامی عراق دانست.

گفتنی است که اخیرا مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق که برای بازدید به مقر الحشد الشعبی در بغداد رفته بود، یونیفرم حشد شعبی را بر تن کرد و درسخنانی بر حمایت قوی از حشد شعبی تاکید کرد. این اولین باری بود که نخست وزیر عراق با یونیفرم الحشد الشعبی ظاهر شده بود و نخست وزیران قبلی یعنی حیدر العبادی و عادل عبدالمهدی این کار را نکرده بودند.

الکاظمی در جریان بازدید از مقر حشد شعبی عراق گفت: ما در آستانه حمله نهایی برای ریشه کنی داعشی که دنبال تجدید سازمان بازماندگانش است، قرار داریم. رزمندگان حشد شعبی در راس این حمله در کنار ارتش و دیگر نیروهای مسلح هستند. قانون شماره ۴۰ حشد شعبی صادره در سال ۲۰۱۶ چارچوب قانونی است که حامی شماست و ما از آن دفاع می کنیم. این حشد، حشد وطن است که جانفشانی های آن و شهدایش در یاد و خاطره عراقی ها جاودان خواهند ماند.

وی افزود: برخی اصوات گوشخراش به دنبال ایجاد شکاف میان حشد و دولت است و این تشکیک باید متوقف شود. الحشد الشعبی بر اساس فتوای آیت الله سیستانی مرجعیت دینی عراق تاسیس شده و هر گونه بی حرمتی و نادیده گرفتن شهدای آن از سوی هر طرفی که باشد کاملا مردود است.

کد خبر 4928743

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حشد شعبی ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین روسیه شیوع کرونا دونالد ترامپ افغانستان ایران مصطفی الکاظمی سوریه انگلیس الحشد الشعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که رئال مادرید به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشد و در نهایت کپا را به صورت قرضی و برای یک فصل از چلسی به خدمت گرفت تا جای دروازه‌بان بلژیکی را پر کند.

اما شرایط برای این دروازه‌بان اسپانیایی چندان خوب پیش نرفت و اشتباهاتی که او در چند دیدار انجام داد باعث شد که آنچلوتی ترجیح دهد که آندری لونین را به جای او در دروازه تیمش به میدان بفرستد و عملکرد خوب او باعث شد که به دروازه‌بان اصلی رئال تبدیل شود.

با این حال، کپا هرگز اعتراضی به این موضوع نکرد و خوشحالی و شادی‌اش پس از گلزنی و بردهای رئال و همچنین مهارهای خوب لونین روی نیمکت توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

همچنین گفته شده بود که او در جریان بازی برابر منچسترسیتی در مهار ضربات پنالتی این دروازه‌بان اوکراینی را راهنمایی و کمک کرده بود و حالا نشریه رلوو خبر داده است که آنچلوتی قصد دارد پاداش رفتار خوب او را بدهد.

سرمربی رئال مادرید از اخلاق و رفتار خوب و حرفه‌ای این دروازه‌بان اسپانیایی بسیار راضی است و قصد دارد پاداش او را با قرار دادنش در ترکیب اصلی در یکی از دیدارهای رئال پیش از پایان فصل جاری بدهد و این احتمال وجود دارد که کپا در بازی برابر رئال سوسیداد در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.

دیگر خبرها

  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها