Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@08:17:55 GMT

آخرین وضعیت بیماری آتیلا حجازی از زبان مادرش

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۷۰۷

آخرین وضعیت بیماری آتیلا حجازی از زبان مادرش

همسر مرحوم ناصر حجازی گفت: متأسفانه بیماری کرونا بیداد می‌کند و امکان برگزاری مراسم عمومی با این شرایط مقدور نیست و ما هم به هیچ‌عنوان راضی نیستیم در چنین شرایطی کار ریسک‌دار انجام دهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در خبر‌ها داشتیم آتیلا حجازی ستاره استقلالی در بیمارستان بستری شد به همین دلیل با مادرشان که در ترکیه به‌سر می‌برد تماس گرفتیم تا جویای حال تک‌پسر ناصر حجازی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم بهناز شفیعی در همین خصوص گفت:

«صبح شنبه ناگهان آتیلا دچار سرگیجه شدیدی شد و نمی‌توانست کنترلش را حفظ کند، سریعاً او را به بیمارستان منتقل کردیم و پزشکان دستور به بستری شدن او دادند تا آزمایشات لازم نظیر سی‌تی‌اسکن از سر را انجام دهند تا اعلام نتیجه سی‌تی‌اسکن به شدت نگران بودم. به‌عنوان یک مادر به‌اصطلاح دلم هزار راه رفت تا اینکه پزشکان گفتند مشکلات آتیلا حاد نیست ولی باید برای اطمینان در بیمارستان بماند و عصر دیروز به‌شرط استراحت مطلق در منزل او را مرخص کردند. برای من ناراحت‌کننده‌تر از مشکل به وجود آمده احوال پریشان جانان دختر آتیلا بود که از ناراحتی و استرس پدرش چیزی نخورد، اصلاً نخوابید و به خود آتیلا هم گفتم اصلاً خوب نیست فرزندت این‌قدر به تو وابسته باشد. یعنی این بچه مانند سنجاق سینه به پدرش چسبیده و به شدت به او وابسته است.»

خانم بهناز شفیعی که از پارسال به ترکیه رفته ادامه داد:

«من برای دو هفته تصمیم داشتم در این کشور باشم، اما با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز‌ها و پرواز‌ها به ناچار در ترکیه ماندگار شدم. امیدوارم با بهتر شدن شرایط و فروکش کردن ویروس بتوانم به ایران برگردم. پرواز‌های داخلی ترکیه هنوز بسته هستند و ا‌گر بخواهم زمینی از آلانیا به استانبول بروم باید ۱۲ ساعت در اتومبیل بنشینم که برایم در این سن و سال خیلی سخت است و منتظرم با عادی شدن شرایط بتوانم به استانبول و سپس به تهران بیایم.»

بهناز شفیعی همسر حجازی در خصوص لغو مراسم امسال ناصرخان گفت:

«متأسفانه بیماری کرونا بیداد می‌کند و امکان برگزاری مراسم عمومی با این شرایط مقدور نیست و ما هم به هیچ‌عنوان راضی نیستیم در چنین شرایطی کار ریسک‌دار انجام دهیم. سال‌های گذشته به لطف هموطنان عزیز مراسم‌های خیلی خوبی برگزار شد. ان‌شاءا… با فروکش کردن بیماری کرونا در سال‌های آینده مراسم سالگرد برگزار خواهد شد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آتیلا حجازی ناصر حجازی بهناز شفیعی آتیلا حجازی بهناز شفیعی ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

کد خبر 6095637

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • آتیلا حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد