Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پارالمپیک ریو گفت: من ۳ مدال طلا که طی ۳ سال از مسابقات مهم قهرمانی جهان کسب کردم و خاطرات خوبی از آن‌ها دارم را به موزه اهدا کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همزمان با روز جهانی موزه و میراث فرهنگی و نیز اولین سالگرد تاسیس موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک، ساره جوانمردی بانوی پرافتخار پارالمپیکی کشورمان سه نشان طلای خود از رویدادهای قهرمانی جهان را به موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانمردی در این خصوص اظهار داشت: از مدتها پیش تصمیم داشتم که با شکل گیری موزه تعدادی از مدالهایم را اهدا کنم که نام و نشانی از ساره جوانمردی با سابقه 13 سال فعالیت در تاریخچه ورزش کشور و در موزه  ملی ورزش باقی بماند که فرصت مناسبی به وجود نیامد و امروز تصمیم گرفتم همزمان با اولین سالگرد تاسیس موزه و همین طور روز جهانی موزه و میراث فرهنگی سه عدد از مدالهایم را هدیه کنم.

وی با اشاره به عناوین مدالهای اهدایی اش خاطر نشان کرد: من 3 مدال طلا که طی 3 سال از مسابقات مهم قهرمانی جهان کسب کردم و خاطرات خوبی از آنها دارم را به موزه اهدا کردم. اولین مدال مربوط به مسابقات قهرمانی جهان آلمان در سال 2016 که منجر به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ریو نیز شد، مدال دوم نشان مسابقات جام جهانی کروواسی در سال 2017 است و مدال سوم مربوط به مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی در سال 2018 است که منجر به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو 2020 شد و این سهمیه اولین جواز کسب شده توسط ایران برای این دوره از بازی های پارالمپیک نیز به شمار می رود.

بانوی پرافتخار پارالمپیکی کشورمان که با سایت کمیته ملی پارالمپیک صحبت کرده، در ادامه افزود: اهدای نشان در سطح المپیک و پارالمپیک کار زیبایی است. امیدوارم که بازی های پارالمپیک توکیو در امنیت و آرامش کامل برگزار شود و اگر من هم دست پر از این مسابقات برگشتم، در نظر دارم از مجموعه مدالهای کسب شده در سه دوره پارالمپیک، یکی را به موزه اهدا کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساره جوانمردی پارالمپیک موزه ملی ورزش موزه اهدا قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز شد.

حسین علیزاده در ۱۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید و ۳ نقره در ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر آزاد کلاس S ۸ به گردن آویخت، علی زارعی در ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره دست یافت و در ۱۰۰ متر کرال آزاد کلاس S ۶ در جایگاه سوم ایستاد، اسمعیل اسدی در کلاس S ۶ نقره ۱۰۰ متر قورباغه و برنز ۵۰ متر پروانه را از آن خود کرد.

مجید شکوری در ۴۰۰ متر آزاد مدال برنز صاحب نشان برنز شد و سید علی ضیایی در ۵۰ متر آزاد و کرال پشت کلاس S ۷ به دو نشان نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)