Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:29:44 GMT

روابط عمومی‌ها در تحقق «جهش تولید» فعال شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۴۸۳۶

روابط عمومی‌ها در تحقق «جهش تولید» فعال شوند

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه جهش تولید اولویت مهم مجموعه شهرستان است گفت: روابط عمومی‌ها باید در این حوزه کار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی ملایر اظهار کرد: روابط عمومی ها اطلاع رسانی فعالیت های دستگاه های خود را درست و به موقع انجام دهند و مردم را از خدمات و عملکرد حوزه مرتبط مطلع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سند جامع اطلاع رسانی استان با پیگیری استاندار در گذشته تدوین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده که وظیفه هر دستگاهی در این سند مشخص است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه جهش تولید اولویت مهم مجموعه شهرستان است که باید روابط عمومی ها در این حوزه کار کنند تصریح کرد: روابط عمومی ها در دستگاه مربوطه خود برای مقابله با ویروس کرونا خوب عمل کردند که قابل تقدیر است.

وی افزود: کار در حوزه روابط عمومی صرفاً یک وظیفه اداری نیست، بلکه کار در این حوزه نیاز به عشق و علاقه و تخصص لازم را دارد.

ولدی گفت: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای بیان عملکرد ادارات استفاده کنند و با گرفتن اشتراک و دادن گزارش عملکرد، به نشریات محلی کمک کنند.

وی همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول سال را یک ضرورت برشمرد و گفت: در این زمینه باید با برنامه ریزی پیش رفت.

فرماندار ملایر اضافه کرد: با توجه به کسب دو عنوان جهانی توسط ملایر، روابط عمومی ها وظیفه دارند در کنار مطرح کردن عملکرد ادارات خود، در سال جهش تولید عناوین جهانی ملایر را نیز در نهادهای مربوطه خود در سطح کشوری تبلیغ کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی ها ارتباط خود را با روحانیت و ائمه جمعه شهرستان تقویت کنند و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار را منعکس کنند تا امید و نشاط در بین مردم خود را بیشتر نشان دهد.

در ادامه روابط عمومیهای ملایر مشکلات و نظرات خود را بیان کردند و در پایان نیز از روابط عمومیهای این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ملایر روابط عمومی جهش تولید اطلاع رسانی روابط عمومی ها جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه

شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب این استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه‌ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور قضات محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، گفت : هدف از این نشست تبیین و تأکید بر ضرورت اجرایی کردن سند تحول قضائی است.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدکنندگان، جهش تولید، صیانت از سرمایه گذاری مردم، جلوگیری از رکود، بیکاری و تعطیلی واحد‌های تولیدی در راستای تحقق عینی شعار سال، افزود: در سند تحول قضائی نیز حمایت از بخش تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به صورت خاص دیده شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: لذا دستورات قضائی که صادر می‌شود با اولویت حمایت از اشتغال و جهش تولید، نباید منجر به تعطیلی واحد تولیدی نشود.

کرمی با اشاره به برخی شاخص‌های سند تحول قضائی خواستار اجرایی کردن دقیق آنها شد و تأکید کرد: ورودی و خروجی پرونده‌ها، شعب نامتعارف و پرونده‌های مسن، اتقان آرا، صلح و سازش و مسائلی مانند تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم، نظم در ورود و خروج و حضور مستمر در محل کار، با جدیت مورد توجه است.

وی به سخنان مهم رئیس محترم قوه قضائیه در جلسه اخیر شورای عالی قضائی مبنی بر صدور برخی احکام اشاره کرد و گفت: از قضات می‌خواهیم نسبت به برخی از آرا و تصمیماتی که بازتاب ملی و حتی بین المللی پیدا می‌کنند، حداکثر دقت و توجه را داشته باشند.

کرمی افزود: قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند و پیش از صدور رأی، هماهنگی‌های لازم را با مرکز رسانه قوه قضائیه داشته باشند.

عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب این استان خبر داد.

منوچهر فتاحی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

فتاحی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • ارتقای نظام شایستگی در بخش عمومی ومهار تورم در مجلس موردتوجه باشد
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است