Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از اجرای برنامه‌ای خبر داده که در قالب آن خریداران مسکن مهر باید از اول خرداد ۲۰ میلیون تومان بابت یارانه دولتی پرداخت کنند. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی هدایت در نشست خبری ویدئو کنفرانسی اظهار کرد:‌ از ماه آینده خریداران مسکن مهر پردیس باید 20 میلیون تومان یارانه دولتی را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از این اقدام را مهار بورس‌بازش در معاملات مسکن مهر عنوان کرد و افزود:‌ اقشار کم‌درآمد مشمول پرداخت این مبلغ نمی‌شوند.

وی با یادآوری این‌که 18 درصد سود بانکی برای افرادی است که چند سالی است آماده شده اما مراجعه نمی‌کنند در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این‌که 20 میلیون تومان قرار است صرف چه کاری شود و آیا این اقدام به دلیل کمبود منابع شرکت عمران انجام می‌شود، گفت: در پردیس مصوباتی از دولت دریافت کرده‌ایم که بر اساس آن به ما اجازه می‌دهد از محل منابع داخلی در محوطه‌سازی، آماده‌سازی و ساخت  -مسکن مهر- کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس بیان کرد: اگر یارانه‌های دولتی نبود افتتاح‌های سال گذشته انجام نمی‌شد، چون آورده مردم قبلا تمام شده بود.

هدایت تاکید کرد: از اول خرداد ماه 20 میلیون تومان بابت یارانه‌های دولتی از خریداران دریافت می‌شود.

وی همچنین با بیان این‌که در طرح ملی مسکن قراردادها با سازنده‌ها در حال نهایی شدن است،‌افزود:‌در صورت افزایش قیمت در مسیر ساخت، با تدابیر وزارت راه و شهرسازی هدف این است که آورده‌ها را در موعد مقرر پرداخت کنند. بازه ساخت این پروژه‌ها را کمتر کنیم در مسیر ساخت به مسیر حداقل افزایش قیمت‌ها مواجه شویم.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسکن مهر پردیس اخبار "مسکن مهر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر مسکن مهر پردیس اخبار مسکن مهر میلیون تومان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

کد خبر 6095910 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد