Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@11:37:35 GMT

تبعیضی بین فوتبالیست‌های زن و مرد وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۰۱۸

تبعیضی بین فوتبالیست‌های زن و مرد وجود ندارد

ایران اکونومیست- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بحث‌هایی در گوشه و کنار مطرح می‌شود که ممکن است تبعیضی بین فوتبالیست‌های زن و مرد وجود داشته باشد اما واقعا چنین نگاهی بین تصمیم‌گیران فدراسیون نیست و نگاه فدراسیون به همه یکسان است.

 

امیرمهدی علوی در گفت‌وگویی با یک برنامه رادیویی درباره مشکلات زنان فوتسالیست‌ و فوتبالیست‌ برای دریافت پاداش‌های گذشته‌شان، اظهار داشت: زحمات و تلاش‌های این عزیزان از نگاه فدراسیون پاک نمی‌شود و ما قدردان آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سال گذشته قرار بود با دریافت مطالبات فدراسیون از فیفا انجام شود اما به دلیل شرایطی که به وجود آمد و شیوع ویروس کرونا محقق نشد. با این حال تلاش‌های فدراسیون برای دریافت وجوه ادامه دارد و قطعاً تا تحقق این هدف تلاش می‌کنیم تا پاداش افتخارآفرینی این عزیزان پرداخت شود.

وی در ادامه افزود: بحث‌هایی در گوشه و کنار مطرح می‌شود که ممکن است تبعیضی وجود داشته باشد. واقعا چنین نگاهی بین تصمیم‌گیران فدراسیون نیست. نگاه فدراسیون به همه یکسان است. در بحث امکانات و اردوها همه تیم‌های ملی یکسان هستند. حتی برخی تیم‌های آقایان از گذشته پاداش معوقه دارند که پرداخت نشده و آنها در نوبت پرداخت هستند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود هر کسی رفتار کی‌روشی‌ داشته باشد به مطالباتش می‌رسد، بیان داشت: نه چنین نگاهی در مجموعه فدراسیون نیست. زنان نکاتی را مطرح کردند که با قهرمانی آن‌ها هم‌زمان شده است، امروز هم با طالقانی و همچنین دبیرکل فدراسیون در مورد این موضوع صحبت کردیم. اگر درخواستی وجود داشته باشد در هیات رییسه بررسی می‌شود. بررسی آن در حوزه مدیریتی است و اینطور نیست که با مطرح شدن در افکار عمومی در مسیر اداری قرار بگیرد. اگر این درخواست مطرح بشود حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی درباره تیم فوتسال زنان ایران گفت: این تیم فراموش نشده است و در ویترین افتخارات فدراسیون فوتبال حضور دارد. مطمئن باشید اگر کرونا نبود، پاداش آنها تا به حال پرداخت شده بود. شرایطی در بحث مکاتبات با فیفا به وجود آمده است. تحقق این موضوع سال گذشته نزدیک شده بود اما با شرایط به وجود آمده مشکلاتی ایجاد شد.

علوی در پایان درباره اینکه آیا ممکن است مانند سایر فدراسیون‌ها با فوتسالیست‌های تیم زنان به خاطر این صحبت‌ها برخورد شود، گفت: سابقه فعالیت فدراسیون هیچ‌گاه اینطور نبوده است. من از طرف همه مدیران تصمیم‌گیرنده صحبت می‌کنم. این تیم مانند همه تیم‌های دیگری که مطالباتی داشتند، فراموش نشده است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند