Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: باید کنشگری‌های دانشگاهیان جهان اسلام معطوف به آرمان قدس باشد و این آرمان مشترک موجب وحدت و یک‌صدایی آن‌ها شود.

بتول عظیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به در پیش بودن روز قدس اظهار کرد: با توجه به نقش محوری سردار سلیمانی در دفاع از فلسطین و مقاومت در منطقه، شهادت او نه‌ تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شهادت «حاج قاسم» زمینه‌ساز آزادی قدس/ امسال روز قدس را با راهپیمایی خودرویی و کارهای تبلیغی زنده نگه می‌داریم

وی افزود: اهتمام سردار دل‌ها به حفظ امنیت و ثبات در منطقه موجب شده بود که او عامل پیوند امت اسلامی محسوب شود و از آنجایی که باور قلبی شهید سلیمانی انعطاف‌‌ناپذیری در قبال مسئله فلسطین بود، بدون شک این اعتقاد در گروه‌های مقاومت، عزم جدی‌تری را برای پایان دادن به حیات رژیم صهیونیستی رقم خواهد زد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه از زمان ابداع روز قدس توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال می‌گذرد، گفت: اما برخلاف سیاست‌های نظام سلطه که سعی در به حاشیه راندن مسئله فلسطین دارد، روز قدس همچنان مطرح است و سال به سال پرشورتر برگزار می‌شود.

عظیمی تصریح کرد: مسئله فلسطین یک مسئله انسانی و سیاسی بوده و فلسفه روز قدس تأکید بر اعتراض به ظلم و غصب تاریخی صهیونیست‌ها در فلسطین و اعلام حمایت از مقاومت مردم فلسطین است؛ در واقع تظاهرات این روز مسئله فلسطین را به متن حوادث منطقه و جهان بازخواهد گرداند.

وی با بیان اینکه دولت‌های منطقه در برابر رویکرد غاصبانه ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی انفعال نشان می‌دهند، گفت: این موضوع موجب وقاحت بیشتر آنان در رونمایی از طرح‌های ظالمانه‌ای چون معامله قرن خواهد شد؛ گام‌هایی که توسط استکبار در مسئله قدس برداشته می‌شود نیازمند موضع‌گیری متناسب دولت‌های اسلامی است و هر موقع روند عقب‌نشینی‌های جبهه مقاومت متوقف شود گستاخی‌های آمریکا نیز پایان خواهد یافت.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: باید کنشگری‌های دانشگاهیان جهان اسلام معطوف به آرمان قدس باشد و این آرمان مشترک موجب وحدت و یک‌صدایی آن‌ها شود؛ بدون تردید حضور گسترده دانشجویان مسلمان در کنار یکدیگر باعث می‌شود که در خصوص مسائل جهان اسلام به‌خصوص مسئله قدس، تبادل نظر صورت بگیرد و به اتخاذ رویکرد واحد و قدرتمندی در احقاق حقوق امت اسلامی و رساندن صدای ملت مظلوم فلسطین به کل دنیا بینجامد.

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی کرونا روز قدس قدس ۹۹ مسئله فلسطین جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی