Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:49:53 GMT

توزیع روزانه 750 پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۱۷۲

توزیع روزانه 750 پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند

امیر سرتیپ دوم عظیمی گفت: روزانه تعداد 750 پرس غذای گرم در آشپزخانه منطقه پدافندهوایی شمالغرب(شهید برادری) طبخ و بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر سرتیپ دوم عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب، در حاشیه بازدید از روند تهیه غذای گرم برای نیازمندان در آشپزخانه این منطقه پدافندی گفت: بحمدلله با تلاش‌های مجدانه همکاران عزیزمان در منطقه پدافندهوایی شمالغرب، روند تهیه و توزیع غذای گرم در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه به هموطنان عزیز آسیب دیده از ویروس کرونا، همزمان با ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیر سرتیپ دوم عظیمی گفت: روزانه تعداد 750  پرس غذای گرم در آشپزخانه منطقه پدافندهوایی شمالغرب(شهید برادری)طبخ وبا استفاده از ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های لجستیکی وپشتیبانی خودرویی این منطقه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۴ تهران از احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی درقصر فیروزه خبر داد.

امیر شهرابی افزود: این مخزن با هدف تامین آب پایدار در قصر فیروزه ساخته شده است. شهردار منطقه ۱۴ گفت: طرح ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی قصر فیروزه با ۷۰ درصد پیشرفت، در مرحله دیوار چینی است.

امیر شهرابی افزود: ذخیره سازی آب‌های بالا دستی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و فضای سبز بخش قصرفیروزه از دیگر اهداف ساخت این مخزن است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی