Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:18:31 GMT

خرید ۹۵۰ راس گوسفند با چک‌های سرقتی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۴۵۳

خرید ۹۵۰ راس گوسفند با چک‌های سرقتی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: بیست و چهارم آذر ماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از شعبه ۱۰۱ دادگاه فشافویه با دادخواهی یکی از شهروندان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی اظهار داشت، شغلم گله داری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیستم آذر ماه ۳ مرد میانسال که خود را خریدار معرفی می‌کردند "۹۵۰ راس گوسفند" به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از من خریده و معامله کردیم و در ازای ثمن معامله تعداد ۱۴ فقره چک به من تحویل دادند که پس از مراجعه به بانک متوجه جعلی و مسروقه بودن چک‌ها شدم.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اظهارات شاکی تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت متهمان شروع شد و در تحقیقات پلیسی، هویت یکی از آنان به نام "کریم" شناسایی شد.

وی تصریح کرد: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان به دستور مقام قضائی مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی و تحت نظر قرار دادند و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به پایگاه نهم منتقل کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی به همراه دو تن از همدستانش به نام‌های "عباس" و "مراد"اعتراف کرد، افزود: با انجام اقدامات پلیسی دو متهم دیگر شناسایی و طی دو عملیات جداگانه دستگیر و به پایگاه نهم انتقال یافتند.

سرهنگ یوسفوند عنوان کرد: با انتقال متهمان مشخص شد که سرکرد باند مراد است و هر سه متهم به کلاهبرداری از شاکی با چک‌های سرقتی و جعلی اقرار کردند و گفتند، احشام خریداری شده را با قیمت پایین‌تر به فروش رسانده اند و پول حاصله را بین خودمان تقسیم کردیم.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، هر سه کلاهبردار به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث پایگاه نهم پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که به بهانه کمک کردن در خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و تعویض آن با کارت دیگر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد