Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:51:19 GMT

«۵۲ رسم با هم بودن» به بازار کتاب آمد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۹۳۱

«۵۲ رسم با هم بودن» به بازار کتاب آمد

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی فردی ازدواج می‌کند سبک زندگی‌اش دچار تحول اساسی می‌شود. ارتباطات، تفریحات، ساعات کاری، تصمیم‌گیری‌ها، انتخاب‌ها و برنامه‌ریزی‌های وی کاملاً متفاوت می‌شود؛ در واقع ازدواج اضافه شدن یک نفر به زندگی فرد نیست؛ بلکه تحول زندگی از فرد بودن به زوج شدن است.

در این راستا انتشارات حدیث راه عشق در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، افزایش پیوند عاطفی بین زوجین و استحکام خانواده، کتاب «۵۲ رسم باهم بودن» را به قلم راضیه ایزدی و محمدرضا عابدی تولید و منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر انتشارات حدیث راه عشق در گفت و گو با مهر در این ارتباط اظهار داشت: کتاب «۵۲ رسم با هم بودن» با تأکید بر ۵۲ رسم برای تقویت زندگی مشترک و آموزش مهارت‌هایی برای پیاده‌سازی و اجرای این اصول تألیف شده است.

محمد صادق میرصالحیان افزود: راضیه ایزدی، استادیار مؤسسه آموزش عالی صفاهان و محمدرضا عابدی، استاد دانشگاه اصفهان، از جمله اساتید حوزه روانشناسی و مشاوره خانواده‌اند که کتاب حاضر بر اساس سال‌ها تجربه مشاوره‌ای آنها تألیف شده است.

وی تاکید کرد: ساختار کتاب به صورت گفت‌وگو محور نوشته شده و به همین دلیل خوش‌خوان است و مخاطب را با چالش‌های جدید مواجه می‌کند.

مدیر انتشارات حدیث راه عشق با بیان اینکه انتشارات حدیث راه عشق از سال ۸۳ آغاز به کار کرده است و به صورت تخصصی در حوزه خانواده، ازدواج و سبک زندگی فعالیت می‌کند، گفت: این انتشارات بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب در این حوزه را منتشر کرده که کتاب «مطلع مهر» با حدود ۴۱۰ هزار نسخه چاپ شده، یکی از پرفروش‌ترین های انتشارات است.

وی افزود: کتاب‌ها معمولاً بر اساس دغدغه‌ها و اولویت مسائل مورد تاکید روانشناسان است که همیشه سعی شده بر اساس مسائل روز جامعه تولید محتوای کتاب و انتشار صورت گیرد.

گفتنی است در بخشی از کتاب آمده است: «اگر زندگی مشترک خود و دیگران را به‌خوبی مشاهده کنیم، متوجه فعالیت‌های مشترکی می‌شویم که همۀ زوج‌های دنیا در سنتی‌ترین تا متمدن‌ترین جوامع مشغول انجام آن هستند. اگر این فعالیت‌ها را که همه‌روزه انجام می‌شود، دقیق‌تر مشاهده کنیم، می‌توانیم به واقعیتی دیگر پی ببریم و آن اینکه این فعالیت‌ها تداوم دارند و هر روز و هر زمان تکرار می‌شوند و باز اگر بررسی خود را دقیق‌تر و دقیق‌تر کنیم، متوجه می‌شویم این فعالیت‌ها نمی‌توانند انجام نشوند.

اگر از خود بپرسیم چرا در زندگی زوجی فعالیت‌های مشترکی وجود دارد که تداوم دارند و باید انجام شوند، ذهن‌مان در پاسخ می‌گوید: «خب، زندگی زوجی است و رسم زندگی زوجی این است.» این رسم از کجا آمده است؟ رسوم قوانین نانوشته‌ای هستند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند و کارکرد دارند. به‌راستی، کارکرد رسم‌های موجود در زندگی زوجی چیست؟»

کد خبر 4927012

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب رونمایی کتاب ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا زلزله ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات ماه مبارك رمضان زندگی زوجی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند

مسعود علیمحمدی عصر چهارشنبه در نشست خبری روز مریانج اظهار کرد: سال گذشته پیرو مصوبه شورای شهر ۱۴ اردیبهشت ماه به عنوان روز مریانج مصوب شد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم به دنبال ثبت ملی شهر مریانج در تقویم کشور هستیم.

شهردار مریانج با اشاره به شعار امسال گفت: امسال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکید به مشارکت‌های مردمی در بحث اقتصاد در شهرداری مریانج ما به دنبال مباحث اقتصادی و معیشت مردم خواهیم بود.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: یک بحث سیر مریانج و گسترش بازار مبل مریانج را برای مباحث اقتصادی پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به بازار مبل مریانج بیان کرد: مریانج به عنوان ورودی همدان در کریدور غرب کشور می‌تواند مرکز خرید و فروش مبل و صادرات به عراق باشد و ارزآوری خوبی را فراهم کند.

شهردار مریانج عنوان کرد: بیش از ۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم امروز در بازار مبل مریانج مشغول به کار هستند و به دنبال گسترش آن هستیم.

وی با بیان اینکه بحث سیر در مریانج مغفول مانده است، گفت: باوجود ثبت جهانی سیر مریانج اما کاری برای آن صورت نگرفته و سیر مریانج مغفول مانده است.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: المان سیر در آینده نزدیک در شهر مریانج نصب خواهد شد و به دنبال ایجاد بازار تخصصی سیر نیز هستیم.

کد خبر 6094435

دیگر خبرها

  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید