Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم پیمان افزود: بیماران، بستگان، آشنایان و تمامی افرادی که تجربه مستقیم و غیرمستقیم از مواجهه با بیماری ام اس دارند می توانند با ارسال اثر به دبیرخانه در قالب های نثر ادبی، یادداشت روزانه و داستان کوتاه کوتاه در این مسابقه شرکت کنند. خوشبختانه تاکنون آثار خوبی از بیماران ام اس و بستگان آنها به دبیرخانه رسیده است و امیدواریم با تمدید، تعداد بیشتری در این جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
دبیر جشنواده ادبی «ما ام‌اس داریم» ادامه داد: این جشنواره سه برگزیده خواهد داشت که تا پانزدهم خردادماه معرفی می شوند.
وی اظهار کرد: دریافت دل‌نوشته و انتشار آن در دوماهنامه پیام ام‌اس پیشتر انجام می شد و انتشارات هزاره ققنوس، دوماهنامه انجمن ام‌اس ایران و انتشارات سفیر اردهال این جشنواره ادبی را به صورت مشارکتی برای متمرکز کردن آنها برنامه ریزی و اجرا می کنند. 
پیمان افزود: هدف از نوشتن و شرکت در جشنواره ارتقاء اعتماد به نفس بیماران، بالا بردن آگاهی عمومی نسبت به بیماری ام‌اس و معرفی مشکلات بیماری به پزشکان و سیاستگذاران است. از سوی دیگر، دوماهنامه پیام ام‌اس قصد دارد از این راه بیماران مستعد را شناسایی و کلوپ نویسندگان ام اس را راه‌اندازی کند. 
دبیر جشنواده ادبی «ما ام اس داریم» در پایان خاطرنشان کرد: آثار برتر در قالب یک کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی به چاپ خواهد رسید و علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند، نوشته ها و آثار خود را به همراه مشخصات کامل به نشانی اینترنتی انتشارات هزاره ققنوس nashr_۱۰۰۰@yahoo.com  یا به دایرکت این انتشارات در اینستاگرام به شناسه رسمی Hezarehpub@ ارسال کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  دیانی گفت : چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه