Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان شیرازی لیگ برتر این روزها و پیش از شروع دوباره تمرینات در ورزشگاه حافظیه سعی در آماده سازی بدن هایشان دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این تصویر شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی و سایان انصاری سه بازیکن تیم های سپاهان، پرسپولیس و تراکتور که هوادارانشان کری خوانی های زیادی علیه هم دارند، در یک فضای صمیمانه و در ورزشگاه حافظیه دور هم جمع شده اند تا پیش از آغاز تمرینات تیمی که از تاریخ اول خردادماه شروع خواهد شد، تا حدودی بدن هایشان را به فرم ایده آل بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سیامک کوهنورد بازیکن مطرح شیرازی ها در لیگ دسته یک در این عکس کنار سروش رفیعی دیده می شود و مهدی کیانی هم مربی ای است که این بازیکنان را همراهی کرده است.

نکته جالب دیگر رفاقت شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی است که در شیراز فرصت دیدار با ساسان انصاری مهاجم تراکتور و هم تیمی سابقشان را پیدا کرده اند.

رقابت های لیگ برتر در پایان هفته بیست و یکم به حالت تعلیق درآمد و با توجه به اینکه تاریخ ۲۲ خردادماه برای شروع مسابقات در نظر گرفته شده است، بازیکنان لیگ برتری به مدت ۳ ماه از فضای مسابقه رسمی دور خواهند بود.

ورزشگاه حافظیه چند سال پیش همواره میزبان بازی های لیگ برتر می شد که با سقوط دو نماینده استان فارس یعنی فجرسپاسی و برق شیراز دیگر شاهد میزبانی این ورزشگاه نبوده ایم. البته حالا شیرازی ها ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز را نیز در اختیار دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده سروش رفیعی پرسپولیس تهران سروش رفیعی شجاع خلیل زاده فولادمبارکه سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی؛ مرجع عالیقدر جهان تشیع از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان‌شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه‌سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان‌شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید