Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد مسیحی اظهار داشت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی دوره مذکور، ۱۵ فروردین ماه بود که به دلیل مصادف شدن با تعطیلات نوروزی و به سبب شرایط حادث شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره مذکور، تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد؛ بنابراین آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه توسط مودیان، روز چهارشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: براین اساس، امکان برخورداری صد درصد بخشودگی جریمه عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر و همچنین جریمه تاخیر در مدت یاد شده با درخواست کتبی برای مودیان فراهم است.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، همچنین از ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور خواست تا همکاری لازم را برای ارایه تسهیلات مالیاتی به مودیان مالیاتی، به ویژه گروه های آسیب دیده از شرایط حادث شده ناشی از بیماری کرونا به عمل آورند.

گفتنی است، مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده، به منظور ارایه اظهارنامه مالیاتی خود باید به سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده محمد مسیحی مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه‌ای رئال، در ال‌کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شد. در پایان بازی رئالی‌ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

با 94 دقیقه بازی در فصل جاری طبیعی بود ستاره ترکیه ای از وضعیتش ناراضی باشد. بعد از درخشش در دو بازی برابر سلتا و اوساسونا، انتظار می رفت کارلتو روی آردا بیشتر حساب کند اما عملا در بازی های بزرگ خبری از حضور او در زمین نبوده ولی حالا در 6 بازی باقیمانده رئال در لالیگا قرار است او فرصت بیشتری پیدا کند.

طبق ادعای مارکا، آنچلوتی در بازی جمعه برابر سوسیداد به آردا از ابتدا میدان می دهد و او در بازی های بعدی لیگ نیز قطعا دقایق بیشتری نصیبش خواهد شد. 

همین 6 بازی می تواند بهترین موقعیت برای آردا باشد تا ثابت کند لایق ماندن در رئال است و اینکه فصل بعد می توان روی او بیشتر امیدوار بود. رئال یازده امتیاز بیشتر از بارسا دارد و هفت امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد. عاملی که سبب شده کارلتو حالا ریسک پذیری بیشتری از خود نشان دهد و آردا را وارد ترکیب تیمش کند.

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود