Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامحسین قنواتی مسئول امور ورزش شهرداری بندرماهشهر درخصوص آخرین پروژه‌های ورزشی این سازمان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برای اولین بار در طول چندسال اخیر مبلغ ۶۵ میلیارد ریال بودجه جهت پروژه‌های عمرانی ورزش شهرداری تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اولویت انجام پروژه‌های ورزشی در مناطق محروم شهرستان بیان کرد: در مرحله اول سه زمین چمن مصنوعی در شهرک رجایی، خیابان طالقانی و پارک فردوس را به طور کلی از نظر روشنایی، فنس و چمن مصنوعی تجهیز کردیم و دو زمین چمن مصنوعی در مناطق چهل مایلی شهرک طالقانی و فاز دو ماهشهر را در دستور کار داریم که تا شهریور ماه امسال این دو زمین هم تجهیزخواهند شد

قنواتی ادامه داد: دو پروژه چمن مصنوعی در فاز ۷ ماهشهر و منطقه ۲۱۸ دستگاه ناحیه صنعتی را احداث و به مراحل پایانی رساندیم که این دو زمین نیز بعد از عیدسعیدفطر رسما افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار خواهند گرفت

مسئول امور ورزش شهرداری بندرماهشهر درباره فاز دوم ورزشگاه شهیداحمدپور افزود: در فاز دوم این ورزشگاه احداث سکوی دو هزار نفری تماشاگران، رختکن و زمین تمرینی شماره ۲ را در برنامه داریم که قرارداد فونداسیون سکوی تماشاگران بسته شده و در روز‌های آینده پیمانکار عملیات اجرایی آن را آغاز خواهد کرد و پیش بینی می شود عملیات فونداسیون و سکوی دو هزار نفری تماشاگران تا پایان سال تکمیل گردد.

این مقام مسئول گقت: پروژه احدات زمین تمرینی شماره ۲ این ورزشگاه در مرحله مشاوره‌ای قرار دارد و سعی داریم با مطالعات بیشتر بهترین شرکت را برای انجام این پروژه انتخاب کنیم تا این زمین در کمترین زمان ممکن احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان سالن ورزشی تیم ملی پروژه های ورزشی چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ در تاشکند انتخاب و معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 تاشکند منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام