Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی روز دوشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: وضعیت قرمز استان خوزستان و نگرانی و دغدغه مسئولان و مردم استان، سبب شده است تا به منظور جلوگیری از ورود مسافران پرخطر ،تمامی مبادی ورودی استان با جدیت لازم کنترل شود.

وی ادامه داد: تیم‌های بازرسی چنانچه با مسافران مشکوک به ویروس کرونا مواجه شدند، از ادامه سفر این افراد جلوگیری به قرنطینه هدایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی همچنین با تاکید بر نظارت شهرداری‌ها بر فضاهای سبز و پارک‌ها، تصریح کرد: شهرداری‌ها از اسکان و برپایی چادر مسافران در بلوارها، فضاهای سبز، پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها جلوگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچگونه خدماتی به مسافران ورودی به استان ارائه نمی‌شود، اظهار داشت: مردم این استان در دوران شیوع کرونا رسم مهمان‌نوازی خود را ترک کرده و از هیچ مهمانی استقبال نمی‌کنند، از این رو به مسافران توصیه می‌شود این استان را مقصد سفر خود قرار ندهد.

عباسی، نظارت بیشتر و جدی‌تر بر بهداشت اصناف و قیمت‌ها را نیز خواستار شد و گفت: گزارش‌هایی مبنی بر کم شدن نظارت‌ها بر بازار و اصناف رسیده که می‌طلبد دستگاه‌های متولی در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گیرند.

وی همچنین خطاب به مردم استان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: از مردم استان می‌خواهیم تا دورهمی‌های فامیلی و تجمعات خانوادگی را تعطیل کرده و تا می‌توانند از تردد در بیرون از خانه و اماکن شلوغ دوری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تلاش کادر درمان و بهداشتی استان در مقابله با ویروس کرونا، خاطر نشان کرد: تلاش مسئولان بر این است تا با حمایت از نیروهای درمان و بهداشت، انگیزه لازم را برای تداوم کار و فعالیت این نیروهای پرتلاش فراهم کنند.

عباسی با ارزیابی مطلوب از وضعیت کنترل و مدیریت ویروس  کرونا در این استان، خاطرنشان کرد: تداوم این وضعیت و کاهش هرچه بیشتر تعداد مبتلایان همچنان به همکاری مردم و تلاش مسئولان بستگی دارد.

به گزارش ایرنا، مقرر شد تا به منظور نظارت و بازرسی هرچه بهتر بر بازار و اصناف استان، ادارات دامپزشکی، صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت گزارش روزانه خود از نحوه بازرسی بر بهداشت اصناف و قیمت کالاها و خدمات را به استاندار ارائه دهند.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری غربالگری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری غربالگری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری غربالگری بهداشت و سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها