Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کامل گفتگو با حسین کلانی را فردا شب ( سه‌شنبه، 30 اردیبهشت) در طرفداری ببینید.

اختصاصی طرفداری- حسین کلانی در 29 اردیبهشت 1399، به بهانه قهرمانی های ایران در جام ملت های آسیا (1968 و 1972) که هر دو، در روز 29 اردیبهشت رقم خورده بود به طرفداری آمد. در حاشیه مرور خاطرات قهرمانی های ایران، با حسین کلانی به روشنگری درخصوص جنجال های اخیر در مورد مرحوم خسروانی و مرحوم علی عبده پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کلانی راوی معتبری بود که می توانست به ابهامات پاسخ بدهد. در ایام عید یک جمله عجیب از تلویزیون پخش شد؛ خسروانی شاهین را منحل کرد... به دنبال این اظهار نظر جنجالی یک شایعه عجیب دیگر شنیدیم؛ علی عبده در قتل تختی دست داشت... چه کسی بهتر از حسین کلانی می تواند حقایق روزگار قدیم را بازگو کند؟

زمانی که باشگاه شاهین منحل شد آقای خسروانی در راس کار نبود. در مسئه انحلال باشگاه شاهین به هیچ وجه آقای خسروانی نقشی نداشتند. ایشان آن زمان رئیس باشگاه تاج و از افسران ارتش بودند، کاری نداشتن بکنن. این را می‌گویند که آقای خسروانی رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است، نه! زمانی که باشگاه شاهین منحل شد مرحوم سرودی رئیس فدراسیون فوتبال و سمپاد باشگاه دارایی و عقاب بود. مرحوم آقای قره گوزلو، رئیس سازمان تربیت بدنی بود. خسروانی اصلا نقشی نداشت. مسائلی پیش آمد، جریاناتی بود، از گذشته الهام گرفته شد و بعد همه می‌دانند که جنجالی در تورنمنت پیش آمد، تصمیم گرفتند باشگاه شاهین قهرمان نشود، دعوایی شد و آن اتفاق افتاد.

تا جایی که اطلاع دارم که ممکن هم است درست نباشد، ما مردم به تختی بد کردیم. جبهه ملی خیلی سواستفاده کرد از مرحوم تختی. خیلی افراد دیگر از تختی سواستفاده کردند. قول و قرارهایی که با او گذاشتند، کارهایی که باید برایش می کردند، نکردند و مسائل دیگری هم بود که به زندگی خصوصی ایشان مربوط می شود.
علی عبده چه ربطی به این مسئله داشته است؟ علی عبده یک ورزشکار بوده است، کسی بوده که خصلت پهلوانی داشته، خدمت گزار بوده است. چطور ممکن است اصلا فکر چنین چیزی را بکند؟ هرچه دلمان می خواهد می گوییم دیگر.

فیلم کامل این گفتگو، سه شنبه شب در طرفداری منتشر می شود. کلانی درباره مرحوم خسروانی و مرحوم علی عبده و به خصوص درباره جهان پهلوان تختی حرف های دیگری هم زد. تماشای فیلم کامل گفتگوی طرفداری با حسین کلانی را از دست ندهید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه شاهین حسین کلانی علی عبده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | جشن قهرمانی پرشور اینتر و پیروزی تعیین‌کننده آرسنال برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 29 آوریل 2024) بودند.

موج اینتر
حدود 300 هزار نفر برای جشن گرفتن ستاره دوم این‌جایی است که جشن گرفتند
پنج شگفت‌انگیز
تیاگو و دروسی متوقف شدند، گاسپ بالا رفت، تودور امیدوار شد تا پایان [فصل]
توقف مکالمات یووه و الگری تا آینده
جنون اینتر یک هیولای دیگر برای رودیگر
خاوی مارتینز: بایرن-رئال مادرید، حماسی، رازآلود و یک جنگ است یوسوا کیمیش: بازی برابر رئال مادرید خاص است ژاوی چیزهای بیشتری می‌خواهد لواندوفسکی همچنان ادامه می‌دهد
اولین چالش ژاوی کورس قهرمانی همچنان پابرجا
آرسنال دربی هیجان‌انگیز را برد و هالند پیروزی سیتی را تضمین کرد تاتنهام 2-3 آرسنال
این‌بار نمی‌لغزیم

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی