Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسن حق پرست» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در شهرستان ساوه از آغاز اجرای برنامه اشتغال پایدار روستایی در سال ۹۷ تاکنون ۳۴۹ طرح اشتغالزا اجرائی شده است.

وی ادامه داد: برای به نتیجه رسیدن این تعداد از طرح های اقتصادی و اشتغالزا در روستاهای شهرستان ساوه ۴۰۸ هزار و ۹۱۷ میلیون ریال تسهیلات به مجریان پروژه ها اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوه همچنین شمار طرح های مصوب را ۳۳۳ مورد با حجم اعتبارات ۳۸۳ هزار و ۹۱۹ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها زمینه ایجاد شغل برای ۵۶۲ تن از بیکاران روستایی را فراهم می کند.

حق پرست همچنین آمار طرح هایی که در بانک های عامل به قرارداد منجر شده را ۳۳۱ فقره با ۳۵۸ هزار و ۹۱۹ میلیون ریال تسهیلات عنوان کرد و گفت: با تحقق این پروژه ها زمینه اشتغال ۵۵۰ نفر فراهم می شود.
وی اظهار داشت: طرح هایی که تسهیلات آنها پرداخت شده نیز ۳۴۰ فقره است که ۲۲۶ هزار و ۹۱۹ میلیون ریال اعتبار بانکی به این حوزه تزریق شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه در مورد طرح های اشتغال فراگیر که از سال ۹۷ تاکنون در این شهرستان اجرا شده است نیز گفت: ۳۱ طرح با ۲۹۹ هزار و ۷۱۵ میلیون ریال تسهیلات اجرا شده که برای ۴۲۳ نفر اشتغالزایی کرده است.

وی اظهار کرد: ۶ طرح دیگر هم در کارگروه اشتغال به تصویب رسیده و برای اجرای آنها ۲۸ هزار و ۵۳۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص یافته که زمینه ایجاد ۴۰ شغل را فراهم می کند.  
به گفته حق پرست سه طرح دیگر نیز در حوزه اشتغال فراگیر در بانکهای عامل به انعقاد قرارداد رسیده که ۹ هزار و ۲۸۰ میلیون ریال تسهیلات به آنها تخصیص یافته و منجر به ایجاد ۹ شغل خواهد شد.
وی گفت: هشت هزار و ۶۲۸ میلیون ریال تسهیلات برای سه طرح دیگر با توان اشتغالزایی ۹ نفر پرداخت شده است.

بنا به اعلام اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساوه در واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی این شهرستان مطابق آمار موجود تا بهمن پارسال،  ۴۸ هزار و ۷۸۴ کارگر دارای بیمه فعالیت دارند و شمار کارگران ساختمانی بیمه شده نیز ۲ هزار و ۶۲۳ نفر است.

برچسب‌ها ساوه اشتغال فراگیر توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه اشتغال فراگیر توسعه روستایی ساوه اشتغال فراگیر توسعه روستایی میلیون ریال تسهیلات طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود