Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:28:18 GMT

مادر شهیدان محمود‌ی‌راد به فرزندان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۷۱۸

مادر شهیدان محمود‌ی‌راد به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان والامقام محمودی‌راد که از چندی پیش در بستر بیماری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ کربلایی حاجیه خانم فخری محمودی، مادر سردار شهید محمدرضا محمودی‌راد و بسیجی شهید علیرضا محمودی‌راد که از چندی پیش در بستر بیماری بود، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک این مادر  گرانقدر ساعت 10 صبح سه‌شنبه 30 اردیبهشت از خیابان امام خمینی (بابل)- کوچه شهید دستوریان به سمت گلزار شهدای سید ملال تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

سردار شهید محمدرضا محمودی‌راد، که معاون گردان حمزه سیدالشهدا لشگر 25 کربلا بود، در 18 فروردین 1342 در قائمشهر به دنیا آمد و در روز 30 مهرماه سال 1362 و در عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید علیرضا محمودی‌راد در 15 شهریور 1345 در قائمشهر به دنیا آمد. او از طریق بسیج به عنوان نیروی داوطلب عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و سرانجام در 6 تیرماه سال 1366 در منطقه ماووت کردستان و در عملیات نصر 4 به برادر شهیدش پیوست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران قائمشهر فرزندان شهیدش شهیدش پیوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند. دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند