Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:57:03 GMT

یگان پهپاد نقطه قوت نیروی زمینی ارتش است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۸۰۱۹

یگان پهپاد نقطه قوت نیروی زمینی ارتش است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: در عصر حاضر یکان پهپاد نزاجا نقطه قوت و دست بلند نیروی زمینی است و موجب امیدواری سلسله مراتب نزاجا می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (دوشنبه ۲۹ اردیبهشت) با حضور در گروه پهپاد حضرت ولیعصر «عج» نزاجا از امادگی رزمی و پیشرفت‌های انجام شده در حوزه پهپادی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور در گروه پهپاد حضرت ولیعصر «عج» نزاجا از امادگی رزمی و پیشرفت‌های انجام شده در حوزه پهپادی بازدید کرد.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا با تقدیر از تحولات سخت افزار‌ی و نرم‌افزار‌ی در حوزه پهپادی گفت: در عصر حاضر یکان پهپاد نزاجا نقطه قوت و دست بلند نیروی زمینی است و موجب امیدواری سلسله مراتب نزاجا می‌باشد.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی در ادامه از اماکن و نوسازی‌های انجام شده و همچنین یگان پروازی پهپاد بازدید کرد و از نفرات نمونه تقدیر بعمل آمد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهانشاهی ارتش جمهوری اسلامی امیر جهانشاهی ارتش معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان