Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمد غلامیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با فارس، گفت: جمعی از دانشگاهیان فردا برای گرامیداشت روز جهانی قدس از ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) تا حرم بنیانگذار کبیر انقلاب پیاده روی خواهند کرد.

وی افزود: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود، تصمیم گرفتیم تا با انجام این حرکت ضمن اینکه حمایت خود را از قبله اول مسلمین اعلام کنیم، انزجار خود را به مستکبران به خصوص رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامیان گفت: دانشگاهیان در این پیاده روی بعد از رسیدن به حرم امام(ره) با کاشت یک نهال زیتون که نماد فلسطین و بیت المقدس است، حمایت خود را از قبله اول مسلمانان نشان خواهند داد. 

وی تصریح کرد: این مراسم فردا سه شنبه 30 اردیبهشت ساعت 16 از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) آغاز خواهد شد و تا کنون هم بسیاری از دانشگاهیان برای حضور در مراسم اعلام آمادگی کردند و از دانشگاهیان دیگر هم دعوت می کنیم تا در این مراسم حضور یابند.

لازم به ذکر است در روزهای گذشته هم در برخی از شهرهای کشور برنامه های مشابهی برای حمایت از قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی برگزار شده و تا جمعه هم ادامه خواهد داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: روز جهانی قدس بسیج دانشجویی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • اجتماع دانشگاهیان گناباد در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود