Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مذاکرات میان یوونتوس و بارسلونا برای تبادل بازیکن، همچنان ادامه دارد اما نه به آن شکلی که روزنامه اسپورت مدعی شده است.
به گزارش آریا، نام های اصلی مطرح شده میان بارسلونا و یوونتوس، میرالم پیانیچ و آرتور ملو است. پس از چهار سال، یوونتوس تصمیم به فروش پیانیچ گرفته و از سوی دیگر، آرتور ملو به صورت منظم در بارسلونا بازی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث ایجاد ایده معاوضه شده است.
به نقل از رومئو آگرستی، بارسلونا همچنان از ایده جذب میرالم پیانیچ استقبال می کند و در همین راستا ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله کروات خود را به یوونتوس پیشنهاد داده است. یوونتوس با وجود علاقه قبلی به راکیتیچ، دیگر تمایلی به جذب این هافبک مازاد بارسلونا ندارد. همان طور که شب گذشته نیز گفته شد، آرتور هدف اصلی یوونتوس است و فابیو پاراتیچی همچنان در تلاش خواهد بود تا آرتور، بازیساز 23 ساله برزیلی را با پیانیچ معاوضه کند. ممکن است در ادامه مذاکرات بر سر معاوضه ماتیا دی شیلیو و ژان کلر تودیبو نیز به میان بیاید اما فعلا تمرکز طرفین روی پرونده معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ است.
یوونتوس بازیکن دیگری را برای معاوضه با پیانیچ نمی پذیرد اما نلسون سمدو ممکن است در معامله ای جداگانه لحاظ شود. این روزها تقریبا هر روز شایعاتی در مورد مذاکرات بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسد. چیزی که مسلم است، مذاکره وجود دارد و بلوگرانا به میرالم پیانیچ علاقه زیادی دارد. با این حال، یوونتوس به سادگی ستاره بوسنیایی را به کاتالونیا نمی فرستد. امروز روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در ادعایی بسیار عجیب گفته بود یوونتوس و بارسلونا به توافق کامل رسیده اند تا پیانیچ و دی شیلیو همراه با 25 میلیون یورو با نلسون سمدو معاوضه شود که البته خبرنگاران معتبر ایتالیایی مانند رومئو آگریستی و جانلوکا دی مارتزیو آن را قویا رد کردند.
به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، آرتور ملو تنها گزینه یوونتوس است. موضع یوونتوس برای انتقال میرالم پیانیچ به بارسلونا کاملا روشن است. آنها تنها در صورتی موافقت می کنند که آرتور ملوی 23 ساله به تورین برود زیرا بیانکونری فکر می کند او گزینه ای ایده آل برای تقویت خط هافبک مائوریتزیو ساری خواهد بود. با این حال، چندین مشکل برای این معاوضه وجود دارد. اول از هر چیز، آرتور ملو هنوز موافقت خود را با این انتقال اعلام نکرده و در حال حاضر هنوز تصمیم خود را نگرفته است. در اساس آخرین گزارش ها، پیانیچ تنها در صورتی به بارسلونا خواهد رفت که آرتور به تورین برود. در کنار آرتور، گزینه هایی مانند نلسون سمدو هم می توانند به یوونتوس بروند. همچنین امکان مذاکره یوونتوس با پاری سن ژرمن نیز برای معاوضه پیانیچ بیش از چلسی وجود دارد.
رومئو آگرستی، توافق بین یوونتوس با بارسلونا برای معاوضه بازیکنان را رد کرده است. بر خلاف گزارشات منتشر شده درباره توافق بین بارسلونا و یوونتوس برای معاوضه میرالم پیانیج و ماتیا ده شیلیو با نلسون سمدو، هنوز هیچ توافقی بین بارسلونا و یوونتوس صورت نگرفته است. رومئو آگرستی مدعی شده بر خلاف گزارش اسپرت مبنی بر موافقت یوونتوس برای پرداخت 25 میلیون یورو همراه با انتقال میرالم پیانیچ و ماتیا ده شیلیو به بارسلونا در ازای به خدمت گرفتن نلسون سمدو، هنوز هیچ توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفته است. آگرستی در ادامه گزارش خود متذکر شده که ارتباط بین یووه و بارسا هنوز برقرار است و دو باشگاه برای یافتن راه چاره در تلاش هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس ایوان راکیتیچ بیانکونری آرتور ملو بارسلونا و یوونتوس میرالم پیانیچ برای معاوضه نلسون سمدو آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟