Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران مهارت و دانش ارتباطات را از ابزارهای اولیه کار در حرفه روابط عمومی ها دانست و از مسئولین روابط عمومی ادارات بخش کهریزک خواست تا با به روز بودن دانش علمی خود همواره گام رو به جل بردارند و در سکون کاری باقی نمانند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی روابط عمومی های فعال ادارات بخش کهریزک در بخشداری این بخش گردهم آمدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که به ریاست مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک برگزار شد ،‌مسئول روابط عمومی فرمانداری ری ،‌رییس شورای اسلامی بخش کهریزک نیز حضور داشتند .

امین بابایی در این نشست با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری گفت : خط مشی ما در حوزه ارتباطات و روابط عمومی حسب توصیه های مقام معظم رهبری است . مقام معظم رهبری به قدری برای فضاهای مجازی اهمیت قائل هستند که آن را در درجه اهمیت به اندازه انقلاب بشمار می آورند. اینکه در کلام رهبری فعالیت رسانه ای و فرهنگی جهاد تعریف می شود و حضور در فضای مجازی را مصداق نبرد در جنگ نرم علیه دشمنان این کیان اسلامی و انقلابی می داند نشان از اهمیت این فضاهای مجازی دارد که لازم است مورد توجه فعالان در حرفه روابط عمومی باشد . رسانه و روابط عمومی دو ابزار لازم هم هستند و جدایی این از هم نشان از عمل نکردن وظایف روابط عمویم و رسانه بصورت کامل به وظایفشان است .

مردم بهترین ارزیابان فعالیت و خدمات مسئولین هستند

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران و سرپرست بخشداری کهریزک روابط عمومی ها را پیشگامان جنگ نرم فرهنگی و رسانه ای در این عصر دانست و گفت: روابط عمومی ها باید با علم روز حرکت و فعالیت کنند و خیزش  یا در خواب ماندگی ادارات بستگی به میزان مسلح بودن مسئولین روابط عمومی به دانش روز ،‌تکنولوژی ارتباط و تعامل و دوری از تعارف دارد .

همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند ما باید برای هر پتانسیلی استعداد بهره گیری تعریف کنیم . امروز فضاهای مجازی و رسانه ها عرصه بروز فعالیت روابط عمومی هاست که باید عملکرد ادارات خود را به نحو احسن ارائه دهند تا مردم مطلع باشن . مردم بهترین و شاخص ترین ارزیابان فعالیت و خدمات مسئولین هستند.

روابط عمومی ها باید به علم روز و شریان های اطلاع رسانی اشراف علمی داشته باشند

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران  مهارت و دانش ارتباطات را از ابزارهای اولیه کار در حرفه روابط عمومی ها دانست و از مسئولین روابط عمومی ادارات بخش کهریزک خواست تا با به روز بودن دانش علمی خود همواره گام رو به جل بردارند و در سکون کاری باقی نمانند.

هنر روابط عمومی ها در صداقت رفتاری و تعامل اخلاقی است

رییس شورای اسلامی بخش کهریزک نیز طی سخنانی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، فعالان این عرصه کاری را از حساس ترین حوزه های کاری در هر سازمان ، اداره و ارگان دانست و گفت :‌ روابط عمومی ها تریبون سازمانهای خود هستند و رابط بین مردم و مسئولین. بنابراین اخلاقمداری آنها و بی طرفی سیاسی و اندیشه ای یکی از نکات بسیار مهم است . هر فردی ممکن است اندیشه سیاسی وخط مشی اجتماعی خاص خود را داشته باشد .این موضوع نباید در روند کاری او تاثیر بگذارد .

در این نشست صمیمی از سوی بخشدار و رییس شورای اسلامی بخش کهریزک از  مسئولین فعال روابط عمومی های ادارات بخش کهریزک با اهدای لوح تجلیل شد . همچنین از سوی دهیاری ها و شوراهای اسلامی بخش کهریزک ،‌علی کلهر رییس شورای اسلامی بخش با اهدای لوح از زحمات سرپرست بخشداری کهریزک در جایگاه مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران تقدیر کرد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخشدار کهریزک رییس شورای اسلامی بخش اسلامی بخش کهریزک مقام معظم رهبری روابط عمومی ها روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است