Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:58:02 GMT

زمان بازگشت 2 بازیکن خارجی استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۲۷۰

زمان بازگشت 2 بازیکن خارجی استقلال مشخص شد

مهاجم و مدافع خارجی تیم فوتبال استقلال هفته آینده برای حضور در تمرینات به تهران می آیند.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، با شروع تمرینات استقلال قرار است هفته آینده «شیخ دیاباته» و «هروویه میلیچ» به تهران آمده تا در تمرینات گروهی شرکت و خود را آماده شروع دوباره لیگ نوزدهم کنند.

 

باشگاه استقلال در تلاش است تا هر چه زودتر مقدمات بازگشت این دو بازیکن را فراهم کرده تا خیال سرمربی تیم هم از حضور این دو بازیکن تاثیرگذار آسوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو بازیکن خارجی در تعطیلات لیگ برتر به دلیل کرونا بخشی از مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت کردند تا نسبت به ادامه قراردادشان با باشگاه متعهد باقی بمانند.

استقلال تهران ویروس کرونا هروویه میلیچ دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ویروس کرونا هروویه میلیچ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات