Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:17:11 GMT

آغاز اردوهای تیراندازان از 17 خرداد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۶۸۴

آغاز اردوهای تیراندازان از 17 خرداد

نخستین مرحله از تمرینات تیم ملی تیراندازی در سال جدید از 17 خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با شیوع ویروس کرونا تمامی فعالیت‌ها و رویدادهای ورزشی به حالت تعلیق درآمد. تیم ملی تیراندازی که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو آماده می‌کرد، با تعویق این بازی‌ها اردوی خود را تعطیل کرد و ملی‌پوشان کشورمان زیر نظر مربیان تمرینات را به صورت خشک در منزل پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مبنی بر شروع فعالیت‌های برخی از رشته‌ها، قرار است اردوی تیم ملی تیراندازی از 17 خرداد با حضور المپین‌ها آغاز شود.

کاروان ورزشی ایران در تیراندازی 6 سهمیه المپیک کسب کرده است. نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرمز‌اده، مهیار صداقت در تفنگ بادی، جواد فروغی و هانیه رستمیان در تپانچه بادی سهمیه گرفته‌اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی تیم ملی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف

 سید محمد یزدان پرست، از مسئولان برگزار کننده این مسابقات گفت: هدف از راه اندازی مسابقه کریکیت میان افراد نابینا، تجلیل و ابزار خوشی از راه یابی تیم فوتسال کشور به جام جهانی می باشد.

وی تصریح نمود: با برگزاری این مسابقات می خواهم به مردم عزیزمان و جهان اعلان کنیم که افراد معلول و نابینا نیز می تواند در سطح ملی و بین المللی افتخار کسب نمایند و باید به آنان توجه شود.

یزدان پرست افزود: «نابینایان ورزشکار در رشته ورزشی کریکیت با مشکلات فراوان مواجه هستند و نبود زمین معیاری برای تمرین و رقابت یکی از این چالش های می باشد، از همین رو خواهان توجه حکومت در راستای برطرفی سازی نیاز های ورزشکاران معلول و نابینا هستم».

در همین حال، شماری از نابینایان ورزشکار در رشته ورزشی کریکت در ولایت بلخ گفتند: از برگزاری این گونه رقابت ها استقبال می کنیم و باید بگویم که افراد نابینا نیز می تواند در عرصه های مختلف افتخار آفرین باشند و خواهان توجه ویژه و بیشتر حکومت هستیم.

گفتنی است که شناسایی و انتخاب نخبه های ورزشی در مسابقات کریکت نابینایان برای تیم ملی یکی از اهداف این رقابت ها محسوب می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف