Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بوکس گفت: برنامه های فدراسیون روی میز است و فقط باید جلوی این برنامه ها، تاریخ بنویسیم.

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه سعی داریم بعد از سپری شدن کرونا به وضعیت تیمهای ملی سر و سامان بدهیم، اظهار داشت: تمام تلاشمان به منظور برگزاری مسابقات انتخابی است که باید تاریخ مسابقات مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه بعدی برگزاری جلسات لیگ و تعیین تاریخ دقیق تاریخ  آغاز رقابتهای لیگ بوکس خواهد بود. ولی طراحی اردوهای تیم ملی خیلی برای ما مهم است چون باید در مسابقات کسب سهیمه المپیک شرکت کنیم و با موفقیت این پیکارها را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص اجرای برنامه های فدراسیون بوکس، گفت: در فدراسیون بوکس این توانایی وجود دارد که برنامه ها را در موعد مقرر و بر اساس اصول بهداشتی در کشور انجام شود. برنامه های فدراسیون روی میز است و فقط باید جلوی این برنامه ها، تاریخ بنویسیم. فقط منتظر دستورالعمل های وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا به صورت کتبی به ما ابلاغ شود، سپس مشخص می شود در چه زمانی برنامه های خود اجرا کنیم. بعد از ابلاغ دستورالعمل ها به فدراسیون بوکس، 20 روز بعد برنامه‌های فدراسیون را انجام خواهیم داد.

 

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به جلساتی که با اعضای کادرفنی دارد، تصریح کرد: هر روز به صورت مرتب در فضای مجازی با مربیان تیم ملی جلسه دارم و حتی همین امروز نیز با آنها صحبت کردم. این مباحث در مورد چگونگی دعوت نفرات و برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بود.

ثوری در خصوص برگزاری مسابقات لیگ، عنوان کرد: 6 تیم اسم و رسم دار و دارای شناسنامه برای شرکت در لیگ بوکس فصل 99 اعلام آمادگی کردند و پشتوانه مالی خوب دارند. اسپانسرهایی هم که از این تیمهای حمایت می‌کنند، مشخص شده اند چون کیفیت برای ما مهم است. 2 تیم هم خواستار حضور در لیگ امسال هستند ولی با بررسی قابلیت های این دو تیم، احساس کردیم نمی‌توانند با تمام قوا تا پایان مسابقات لیگ را ادامه دهند، تصمیم گرفتیم از حالا جلوی آنها را بگیریم چون ممکن است نظم لیگ را به هم بزنند و کار ما را خراب کنند.

وی در خصوص زمان برگزاری نخستین جلسه لیگ، گفت: برنامه ریزی داشتیم تا بعد از سالروز ارتحال امام خمینی(ره) نخستین جلسه لیگ بوکس را با حضور نمایندگان باشگاهها برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اینکه مسئولان کمیته مسابقات و سازمان لیگ به زودی مشخص خواهند شد، تاکید کرد: یک کارگروه متشکل از قبایی‌زاده دبیر فدراسیون، امیر دلشاد، پیشکسوتان و قهرمانان سابق بوکس برای بررسی برنامه‌های مسابقات لیگ مشخص کردیم  و این کارگروه را موظف کردیم در چند روز آینده از بین خودشان رئیس، دبیر و اعضا را مشخص کنند.

 

ثوری با تاکید بر اصلاح اساسنامه قدیمی لیگ بوکس نیز افزود: برای اصلاح اساسنامه سابق لیگ، یک جلسه برگزار و اصلاحاتی در آن داده شد. سعی داریم با اقتباس از اساسنامه های برخی فدراسیون های رزمی که دارای لیگ هستند با ادغام یک سری از موارد آنها، اساسنامه جدید لیگ بوکس را تدوین کنیم.

وی در خصوص اسپانسری که خلف وعده کرد، گفت: داداشیان  5 تا چک به فدراسیون بوکس داد ولی هیچ کدام پاس نشد. او خیلی آرزو داشت خود را به عنوان یک اسپانسر معرفی کند، منتهی توان مالی نداشت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس ثوری رئیس فدراسیون لیگ بوکس برنامه های فدراسیون فدراسیون بوکس برنامه ها لیگ بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر

دریافت 27 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی بوکس کشور انتخابی تیم ملی در سالن الغدیر ملایر با شناخت نفرات برتر از سراسر کشور ظهر امروز برگزار شد.

کد خبر 6092442

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد