Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: کریستیچوویچ و 2 بازیکن خارجی در اولین فرصت به تمرینات ما ملحق خواهند شد.

به گزارش فارس، سعید مسیگر در خصوص آخرین شرایط تیم گفت : صبح روز دوشنبه مکاتبه ای با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص انجام آزمایشات لازم بیماری کرونا برای اعضای تیم داشتیم که ضمن تشکر از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی با موافقت صورت گرفته، تاریخ انجام این آزمایشات بزودی به باشگاه اعلام خواهد شد تا بازیکنان را به بوشهر فراخوان کنیم و با اعلام نتایج آزمایشات بلافاصله تمرینات را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیگر افزود: بر اساس پروتکل های بهداشتی که اعلام خواهد شد پیش خواهیم رفت و نهایت دقت نظر با تلاش کادر پزشکی در جهت حفظ سلامت اعضای تیم به کار خواهیم گرفت.

وی که با روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت و گو می کرد، در خصوص حضور میشو کریستیچوویچ و دو بازیکن خارجی تیم نیز اظهار داشت: اقدامات و مکاتبات لازم از طرف باشگاه برای حضور این عزیزان انجام شده و با تماسی که با آقای میشو کریستیچوویچ و دو بازیکن خارجی داشته ایم اعلام کرده اند که پیگیر هستند که در اولین فرصت به تمرینات تیم ملحق شوند و از این لحاظ جای نگرانی وجود ندارد.

لینک کوتاه: asriran.com/0033iX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شاهین بوشهر سرمربی بازیکن خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6093668

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • بررسی وضعیت بیمه اتباع خارجی در قم
  • طعنه درویش به سپاهان و عالیشاه و نام جدید باشگاه
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟