Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمدصالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست خبری خود با موضوع چهارمین جشنواره آموزشی و تحصیلی《جایزه ملی ایثار》اظهار کرد: این جشنواره جزو آرمان‌ها و اهداف بلند امام راحل(ره) با هدف تجلیل و تکریم دانش آموزان، دانشجویان و طلاب ایثارگر و شاهد برگزار شد؛ افتخار ما این است برگزیدگان علمی ما، میراث دار شهدا و ایثار گران ما هستند که با گذراندن مراحل علمی، توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزیدگان این جشنواره این از میان ۶۱۸۲۶ دانشجو شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد انتخاب شده‌اند؛ این جشنواره با ۳ هدف ارتقا سطح علمی و آموزشی، افزایش انگیزه و شناسایی و تکریم از مقام علمی دانشجویان برگزیده برگزار شد.

صالحی آرا ادامه داد: همسر و فرزند شهید، آزاده، جانبازان ۲۵ درصد به بالا و فرزند همسر او و دانشجویان عزیز جبهه مقاومت و مدافعان حرم می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره صریح کرد: برگزیدگان این جشنواره در مقاطع، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی انتخاب شدند

وی گفت: ابتدا سوابق پژوهشی شرکت کنندگان جمع آوری شد و پس از بررسی اولیه، از مجموعه واحدها به مراکز استان ها منتقل و پس از حضور در آن جا، یک هیئت علمی آن ها را مورد بررسی قرار داد و افراد مورد تایید اعلام شدند. تمامی مقالات و فعالیت‌های علمی دانشجویان به طور دقیق راستی آزمایی شد.


صالحی آرا بیان کرد: در این مرحله حدود ۱۳۴ پرونده از استان ها به سازمان رسید که ۳۴ پرونده در مقطع کارشناسی، ۳۹پرونده در مقطع کارشناسی ارشد، ۶ پرونده در مقطع دکتری‌حرفه‌ای۶ و ۵۵ پرونده در مقطع دکتری تخصصی دریافت شد. پس از ۷۲ ساعت بررسی فشرده پرونده‌ها در مرکز، ۱۸ نفر مورد انتخاب قرار گرفتند که از استان‌ خراسان جنوبی ۱ نفر، استان تهران ۵ نفر، چهارمحال۱ نفر، فارس۱ نفر، آذربایجان شرقی ۱ نفر، کرمانشاه ۴ نفر، قزوین ۲ نفر و کرمان ۱ نفر جزو برگزیدگان انتخاب شدند.


رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد یادآور شد: امسال قرار بود این جشنواره به میزبانی حوزه‌های علمیه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا کنسل شد؛ به همین دلیل تصمیم بر این شد که جشنواره به صورت مجازی برگزار شود.‌ این جشنواره ۲۸ اردیبهشت ماه در یکی از سالن‌های همایش بنیاد شهید با حضور نمایندگان مراکز آموزشی و رئیس بنیاد شهید به صورت نمادین برگزار شد که سوم خردادماه از رسانه ملی پخش خواهد شد.


وی با اشاره به هدایا تاکید کرد: این هدایا در قالب تندیس، لوح تقدیر و هدیه‌ای نقدی تقدیم منتخبان جشنواره خواهد شد.

صالحی آرا خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در راستای ناامیدسازی دشمنان شکل گرفته است چرا که هرچقدر جهاد علمی مد نظر مقام معظم رهبری در جوانان و دانشجویان شکل بگیرد، موجب شکست و هجوم بر جبهه دشمنان انقلاب خواهد شد. دانشجویان شاهد و ایثار گر نیز باید فرصت را مغتنم شمردند و در جهاد علمی، شرکت بهتر و مسبر ثمری داشته باشند.

انتهای پیام/

108 / 167 جشنواره ملی ایثار احمد صالحی آرا برگزاری مجازی چهارمین دوره جایزه ملی ایثار

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره ملی ایثار پرونده در مقطع دانشگاه آزاد شاهد و ایثار صالحی آرا ملی ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم

رئیس دانشگاه شاهد از احداث اولین خوابگاه متاهلی این دانشگاه با ظرفیت ۳۳ واحد در محوطه دانشگاه شاهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که ۳۸ کارشناسی، ۱۰۰ رشته ارشد هستند.

وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع ۶ هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.


وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده برابر کردیم که پژوهانه اساتید هم ده برابر شد.


چلداوی اضافه کرد: حدودا قرارداد‌های ارتباط با صنعت ما ۱۷ برابر و مبلغ آن هم ۱۴ برابر شد.

وی ادامه داد: هزار متر مربع مرکز نوآوری راه اندازی کردیم، مرکز رشد دانشگاه هم راه اندازی شده است.


وی با اشاره به حوزه فرهنگی گفت: دوره‌های هم اندیش اساتید برگزار می‌شود، اردو‌های راهیان نور و مشهد را داشتیم و در دو شاخص مهم فرهنگی رتبه اول را کسب کردیم.


رئیس دانشگاه شاهد گفت: پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت غیر متمرکز است و ۴ برابر ظرفیت دانشجو معرفی می‌شود که با برگزاری مصاحبه دانشجویان پذیرش می‌شوند.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان دختر در انتخاب دانشگاه می‌دانند که پوشش برتر را دارد و در دانشگاه شاهد چادر پوشش دانشجویان است.


چلداوی گفت: جمعیت دانشجویی دانشگاه شاهد ۵۰ درصد دختر و ۵۰ درصد را نیز پسران تشکیل می‌دهند.


وی ادامه داد: ۳۴۴ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد داریم که سرانه مقالات بین المللی ۱/۵ به ازای هر استاد است.

چلداوی گفت: خوابگاه متاهلی نداشتیم و در اولین اقدام یک خوابگاه ۳۳ واحدی در مرحله تدوین نقشه است که در محوطه دانشگاه احداث خواهد شد.


وی افزود: دانشگاه شاهد سیاست زده نیست، اما منفعل سیاسی هم نیست در حوادث ۱۴۰۱ تعداد زیادی گردهمایی دانشجویی داشتیم و مناظره‌های سیاسی برگزار کردیم و در دو سال اخیر ۸۹۹ عنوان برنامه تشکل‌ها برگزار کردند.

دیگر خبرها

  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم