Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اعلام تاریخ شروع لیگ برتر اظهار داشت: نظر خاصی در این مورد ندارم به هر حال تصمیمی است که گرفته شده و باید دید به چه شکلی قصد دارند آن را انجام دهند. فکر نمی‌کنم حدود 20 روز تمرین و بدنسازی برای آماده‌شدن بازیکنان کافی باشد و بعدش مشکلات بدنی پیش می‌آید و ممکن است مصدومیت‌های زیادی را شاهد باشیم و از آن طرف شروع لیگ بعد به مشکل می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه مدیرعامل تراکتور پیشنهاد داده بقیه بازی‌ها در پلی استیشن انجام شود هم گفت: اتفاقاً به نظرم پیشنهاد جالبی است (خنده). اینطوری هیچکس هم کرونا نمی‌گیرد. البته در بازی‌های FIFA فکر می‌کنم تیم‌های ایرانی را نداشته باشیم و مهندسان کشورمان باید دست به کار شوند و بازی ایرانی تولید کنند تا از آن استفاده کنیم و اتفاقا فکر می‌کنم بعدش هم دعوا باشد که چرا فلانی را قوی ساختید و آن یکی را ضعیف.

پیشکسوت فوتبال در مورد نشستی که چندی پیش با سعادتمند داشت هم توضیح داد: از ما دعوت شد و رفتیم یک صحبت کوتاهی با هم داشتیم. در صحبت‌ با سعادتمند گفتم سعی کنند بیشتر روی فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کنند تا بعداً از داشته‌های خودشان استفاده کنند. خیلی باشگاه‌ها در دنیا هستند بازیکن تولید می‌کنند و چند سال هم از او استفاده می‌کنند و بعداً به چند برابر قیمت او را می‌فروشند و خودش یک سرمایه‌گذاری است.

نیکبخت در مورد اینکه چه نظری در مورد عملکرد سعادتمند دارد گفت: نمی‌دانم عملکردش چطور خواهد بود و هنوز زود است در موردش قضاوت کنیم. تا امروز که عملکرد خاصی از او ندیدم.

وی در مورد قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی از سوی وزارت ورزش برای سرخابی‌ها هم عنوان کرد: به هر حال وزارت ورزش متولی دو باشگاه است و اختیارش را دارد و تصمیم گرفته این کار را بکند. مشکل جذب بازیکن خارجی این است که ارزش پول ملی ما کم شده و یک بازیکن با قیمت مناسب به ریال که تبدیل کنی کلی پولش می‌شود ولی در اصل خود آن بازیکن گران نیست. من 10 سال قبل قیمتم 400 هزار دلار بود و الان فکر می‌کنم قیمت تیام هم همین قدر باشد. در واقع 400 هزار دلار قیمت یک بازیکن گران نیست ولی به پول ما می‌شود چند میلیارد.

نیکبخت در پایان در واکنش به صحبت‌های معدنچی که گفته بود او از ترس پرواز خودش را به مصدومیت می‌زد تا سفرهای طولانی را همراه تیم نباشد گفت: مهزراد بچه خوبی است و با هم دوست هستیم. حرف او درست است و من از پرواز می‌ترسم و شاید چند بار هم خودم را به مصدومیت زدم تا همراه تیم پرواز نکنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال استقلال تهران علیرضا نیکبخت واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن