Web Analytics Made Easy - Statcounter

الخلیفی اعتقاد دارد ابراهیموویچ و بکام از عناصر اصلی پایه گذاری پاری سن ژرمن نوین هستند. 

طرفداری- ناصر الخلیفی در جدید ترین اظهاراتش به تعریف و تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است. او همچنین در مورد تاثیر گذاری زلاتان ابراهیموویچ و دیوید بکام بر پاری سن ژرمن صحبت کرد. 

به گزارش France Football، کاپیتان تیم ملی پرتغال بیش از یک دهه در بالاترین سطح فوتبال به درخشش خود ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست باشگاه پاری سن ژرمن در وصف او چیزی جز مدح و ستایش برای گفتن ندارد.

او هر سال یک اراده منحصر به فرد و یک شخصیت خارق العاده از خودش نشان می دهد. همیشه انگیزه پیشرفت روزمره را همراه خودش دارد و همچنین همواره از محدودیت هایش فراتر می رود. من این اراده بی وقفه را تحسین می کنم؛ او الگویی عالی برای همه ورزشکاران آینده است. 

پاری سن ژرمن که طی سالیان اخیر همواره به دنبال چهره های برجسته فوتبال بوده است، به رونالدو هم لینک شد. اما بدون شک یکی از مطرح ترین چهره‌هایی که با PSG کار کرده است، زلاتان ابراهیموویچ بود که در سال 2012 از میلان به پایتخت فرانسه منتقل شد تا در 180 مسابقه، 156 بار برای پاری سن ژرمن گلزنی کند. 

با نگاهی به تمامی بازیکنانی که از زمان آغاز پروژه مان در PSG به ما ملحق شدند، هنوز هم می توانم دوران زلاتان ابراهیموویچ را به خاطر شخصیت، قدرت رهبری، وجهه و توانایی اش برای انجام دادن امور، برجسته ببینم. همیشه قابل اتکا بود و وقتی به او نیاز داشتیم، می دانست چگونه باید خودش را نشان بدهد. 

روز گذشته (دوشنبه) هفتمین سالگرد آخرین مسابقه حرفه ای دیوید بکام بود که با وداعی گرم و صمیمی در پارک دو پرنس انجام شد. او در بازگشت از آمریکا به اروپا به مدت نیم فصل در لیگ فرانسه بازی کرد و به عقیده الخلیفی، بکام نقش انکار ناپذیری در تبدیل شدن پاری سن ژرمن به باشگاهی مطرح داشت.

باید به دیوید بکام هم اشاره کنم. با وجود این که مدت کوتاهی در اینجا حاضر بود، تاثیر زیادی روی گذار باشگاه از دورانی به دوران دیگر داشت. تلاش او در تمرینات، توجه به تمامی جزییات در تمامی لحظات، اراده اش برای کسب موفقیت، روحیه کار گروهی و ابهت ذاتی اش دارایی های گرانبهایی محسوب می شدند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ