Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، روابط عمومی شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و بم به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، با اعلام اینکه علی قرایی رئیس و علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان، همواره توجه قابل‌قبولی به روابط‌عمومی داشته‌اند، از این نگاه ویژه قدردانی کرد و گفت: سال گذشته کارگاه آموزشی برای روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها برگزار کردیم که موثر واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرماناو از انتخاب روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های شهرستانی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات خبر داد و افزود: بدین ترتیب شهرستان‌های سیرجان، جیرفت و بم به عنوان برترین روابط‌عمومی انتخاب شدند.

امیرخسروی با بیان اینکه این سه شهرستان براساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: شاخص‌هایی نظیر انتشار اخبار، تهیه و تدوین خبر و گزارش مکتوب و یا ویدیویی از جلسات و ایوِنت‌های فوتبالی، تعامل با رسانه‌ها، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، تعامل با هیئت فوتبال استان کرمان، ارائه برنامه کاری برای یک سال آینده و... در این ارزیابی مدنظر بوده است.

معرفی روابط عمومی‌های برتر هیئت‌های فوتبال کرمان

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: علی قرایی، رئیس به اتفاق علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان از طریق ویدیو کنفرانس با هرکدام از مسئولان روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال این شهرستان‌ها (سید حمید هاشمی‌نسب و محمدعلی فروزانفر از سیرجان، محمدرضا صالحی جیرفت و علی پورحمیدی بم) ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از زحمات‌شان تقدیر کرد.

امیرخسروی افزود: در نشست روابط‌عمومی‌های هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های سراسر استان نیز در سال گذشته، از شهرستان‌های انار، کرمان و زرند تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی امیرخسروی هیئت فوتبال استان کرمان روز ارتباطات و روابط عمومی روابط عمومی های برتر هیئت هیئت های فوتبال شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: کدام مواد سمی در رژ لب‌ها وجود دارند؟

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228713 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور